خودنمایی آلفارومئو اِستِلویو QV در نمایشگاه شیکاگو!

خودنمایی آلفارومئو اِستِلویو QV در نمایشگاه شیکاگو!

اگر امثال پورشه ماکان و آئودی SQ5 فکر می‌کنند می‌توانند به‌راحتی در خیابان‌ها بتازند سخت در اشتباهند، چراکه آلفارومئو اِستِلویو QV بزودی می‌آید تا خواب را به چشمان همه‌شان کابوس کند!

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-6

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-9

این ایتالیایی بلند آواز پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه 2016 لس‌آنجلس، به شیکاگو سفر کرده تا بار دیگر چشم‌ها و اذهان مردم و رسانه‌ها را به سمت خود بکشاند. نکته جالب شباهت بسیار زیاد هردو خودرو به یکدیگر است. رنگ بدنه و پنجره‌ها، رینگ و لاستیک، چراغ‌های جلوی اقتباسی از جولیا، بال‌های عضلانی و صدالبته جلوپنجره مثلثی شکل کاملاً با نمونه موجود در لس‌آنجلس یکسان‌اند و هیچ تفاوتی دیده نمی‌شود.

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-16

اِستلویو QV بیشتر از ظاهر و نمای بصری روی کارایی تمرکز کرده و با تکیه بر قلب 505 اسب بخاری و 600 نیوتون‌متری می‌خواهد لرزه بر اندام رقبا بیندازد. روی کاغذ طی 3.9 ثانیه از حالت ایست کامل به تندی 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند تا مرز 177 مایل بر ساعت (284 کیلومتر بر ساعت) بتازد. همچنین به یک جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار مجهز شده که تعویض‌ها را (در حالت Race) تنها در 100 میلی‌ثانیه انجام می‌دهد. با این اوصاف بزرگانی مثل آئودی SQ5، مرسدس-آاِم‌گ GLC 43 و پورشه ماکان نیز ازنظر اعداد و ارقام یا شتاب‌گیری توانایی مقابله با آن را ندارند. به‌عنوان مثال ماکان در شتاب اولیه نزدیک به یک ثانیه کندتر عمل می‌کند.

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-10

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-17

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-22

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-20

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-21

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-11

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-19

alfa-stelvio-qv-chicago-livepics-18

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *