خودروهای موردنیاز بابانوئل در کریسمس!

خودروهای موردنیاز بابانوئل در کریسمس!

خب سال نوی میلادی نزدیک است و ازآنجایی‌که در زمانه‌ای مدرن زندگی می‌کنیم دیگری خبری از بابانوئل با سورتمه و گوزن نیست! بابانوئل‌های امروزی برای رساندن هدایای خود از خودرو استفاده می‌کنند! آن‌هم خودروهایی که مناسب مسیرهای مخصوص خود باشد.

در این نوشته خودروهای مناسب برای هر مسیر را که بابانوئل باید براند ذکر کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

  • پورشه 959 – کوه‌ها

1-porsche-959-copy

شاید پورشه 959 شبیه خودرویی اسپورت با ارتفاع کم باشد اما با افزایش ارتفاع سیستم تعلیق و استفاده از لاستیک‌های غول‌پیکر می‌توان آن را در مسابقات رالی داکار 1986 دید. این نسخه‌ی مخصوص بابانوئل دارای وسایل خاص آفرود بوده و زنجیرهای تانک آن نیز مناسب حرکت در سخت‌ترین مسیرهای کوهستانی است.

  • لامبورگینی اوراکان – کویرها

2-lamborghini-huracan-copy

کویر مکانی ایده آل برای سوپرکار ایتالیایی نیست اما اوراکان بلندقد با لاستیک‌های مخصوص شن و رول کیج محکم‌تر می‌تواند وسیله‌ای ایده آل برای تحویل هدایای بابانوئل در صحرا به شمار رود. اتاق سوپرلگرای آن نیز فضای بیشتری برای قرار دادن کادوها دارد.

  • نیسان اسکای لاین GT-R R34 – داخل شهرها

3-nissan-r34-copy

وقتی صحبت از سرعت و تحویل خانه به خانه‌ی هدایا در توکیو می‌شود هیچ قالیچه‌ی پرنده‌ای نمی‌تواند با یکی از سریع‌ترین خودروهای اسپورت ژاپنی یعنی نیسان اسکای لاین رقابت کند.

این خودروی تیون شده دارای قدرت کافی برای تحویل هدایا به 37 میلیون ساکن این شهر است. رنگ خاص و چراغ‌های نئون بکار رفته در اسکای لاین به خوبی با سبک زندگی شبانه‌ی ژاپنی‌ها همخوانی دارد.

  • فورد GT40 – اقیانوس‌ها

4-ford-gt40-copy

به منظور اطمینان از اینکه حتی ساکنان دورافتاده‌ترین جزایر اقیانوس‌ها نیز در کریسمس هدایای خود را دریافت می‌کنند یک فورد GT40 اصلاح شده به حمل هدایا در اقیانوس‌ها کمک خواهد کرد. رنگ کلاسیک آبی/نارنجی فورد نیز زیبایی بیشتری به این خودرو بخشیده است.

  • فراری F40 – رودخانه‌های جنگلی

5-ferrari-f40-copy

نشان مشهور اسب فراری در طول سالیان طولانی روی خودروهای جذاب زیادی نشسته است، از خودروهای مسابقه‌ای گرفته تا قایق‌های سریع ظریف و حتی جت نیروی هوایی. هرچند هیچ‌کدام به هیجان‌انگیزی این قایق F40 نیستند!

  • جیپ رانگلر V8 – جلگه‌های آفریقا

6-jeep-wrangler-copy

چه خودرویی بهتر از جیپ رانلگر برای جشن گرفتن دردناک کریسمس در جلگه‌های آفریقا وجود دارد؟ پیشرانه‌ی هیولای این خودرو در کمتر از 4 ثانیه بابانوئل را به سرعت 300 کیلومتر در ساعت می‌رساند!

این تریلر غول‌آسا نه تنها فضای کافی برای جا دادن هدایا را دارد بلکه بشکه‌های بنزین را نیز به خوبی در خود جای داده تا پاسخگوی پیشرانه‌ی بسیار تشنه‌اش باشد.

  • شلبی کبرا – اسکاندیناوی

7-shelby-cobra-copy

برای رساندن هدایایی که کمی نزدیک به خانه است ما تصور می‌کنیم که بابانوئل باید به یک شلبی کبرای تیون شده و مجهز به تایرهای زمستانی دسترسی داشته باشد.

  • آئودی Ur کواترو S1 – جنگل‌های بارانی

8-audi-quattro-copy

نسل اول آئودی کواترو ثابت کرده که لیاقت کسب دو بار عنوان قهرمانی در مسابقات رالی قهرمانی دنیا بین سال‌های 1982 تا 1984 را داشته است. این موضوع در ذهن ما بوده و به همین خاطر بابانوئل باید از کواترو برای حرکت در جنگل‌های بارانی استفاده کند.

مجموعه لاستیک‌های بزرگ و سیستم تعلیق آفرود بلندقدتر باعث می‌شود که مطمئن شویم هیچ‌چیز سر راه ما قرار نخواهد گرفت!

  • جگوار ای تایپ – یک شهر انگلستان

9-jaguar-e-type-copy

برای عبور و مرور در صبح کریسمس هیچ خودرویی بهتر از جگوار ای تایپ کلاسیک نیست. این نسخه‌ی تیون شده شباهت کمتری به نسخه استاندارد دارد اما قطعاً با خیال راحت می‌توان از یک روستا به روستای دیگر رفت.

  • ب ام و i8 – ماه

10-bmw-i8-copy

چه کسی می‌گوید بابانوئل به کرات دیگر هدیه نمی‌برد؟ او با ب ام و i8 خود این فاصله‌ی زیاد را پیموده و برمی‌گردد.

نه تنها این خودرو به شادی فضاییان کمک می‌کند بلکه با سرعت زیاد به بابانوئل کمک می‌کند تا وظایف خود را انجام دهد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *