حراج یک موستانگ مک‌وان با 725 اسب بخار قدرت

حراج یک موستانگ مک‌وان با 725 اسب بخار قدرت

فورد موستانگ مک‌وان یکی ماسل کار افسانه‌ای است که دوران باشکوهی داشته است. حالا یک نمونه از این خودرو برای حراج گذاشته شده است؛ اما این یک مک‌وان معمولی نیست. این یک موستانگ مک‌وان مدل 1971 است که کاملاً مورد تیونینگ و تقویت قرار گرفته است. برای ساخت این مک‌وان خارق‌العاده بیش از 2600 ساعت نفر وقت صرف شده است.

evan-longoria-mustang-mach-1-auction4

یکی از تغییرات کلیدی این خودرو، تعویض پیشرانهٔ آن با یک موتور 502 بلوک بزرگ شورلت است که با انجام اقدامات فراوان قدرتش به رقم حیرت‌انگیز 725 اسب بخار رسیده است. این نیروی ویرانگر از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی متعلق به شورلت کوروت به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند تا آسفالت خیابان‌ها را تکه‌تکه کرده و به آتش بکشد.

evan-longoria-mustang-mach-1-auction7

evan-longoria-mustang-mach-1-auction2

evan-longoria-mustang-mach-1-auction6

evan-longoria-mustang-mach-1-auction5

همچنین بجای کمک‌فنرهای قدیمی و فرمان راک‌اند پینیون، در این موستانگ خارق‌العاده از تعلیق چهار اتصالی موستانگ نسل دو استفاده شده است. در ظاهر نیز سپرهای پلاستیکی سبک‌وزنی در جلو و عقب جایگزین نمونه‌های فولادی کارخانه شده است. علاوه بر این، نصب یک سیستم صوتی 700 واتی آلپاین نیز این اطمینان را به راننده می‌دهد که می‌تواند صدای موسیقی را بیشتر از غرش موتور بشنود.

evan-longoria-mustang-mach-1-auction

اما سازنده به داخل این موستانگ هم توجه زیادی داشته است به‌گونه‌ای که در این قسمت مجموعه‌ای از صندلی‌های چرمی مسابقه‌ای اسپارکو ایتالیایی با کمربندهای ایمنی پنج نقطه‌ای نصب شده است. فرمان نیز با نمونهٔ Momo پوشیده از چرم تعویض شده است. حتی برای اطمینان از ایمنی این مک‌وان وحشی و سرکش در جاده‌ها، یک رول کیج 10 نقطه‌ای هم در داخل آن نصب شده است.

evan-longoria-mustang-mach-1-auction8

با توجه به عملکرد، شجره‌نامه و مالکیت قبلی این موستانگ مک‌وان، تخمین زده می‌شود که با قیمتی بین 95 هزار تا 125 هزار دلار به فروش رود که البته امکان فروش با قیمتی بیشتر از این هم وجود دارد.

evan-longoria-mustang-mach-1-auction3

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *