جی پاور ب‌ام‌و M4 را هیولاتر می‌کند!

جی پاور ب‌ام‌و M4 را هیولاتر می‌کند!

آن دسته از مالکان ب‌ام‌و M4 کوپه از دیدن مدل GTS خوشحال نیستند می‌توانند با استفاده از قطعات افترمارکتی و کیت‌های متنوع خودروی خود را جذاب‌تر از برادر کارخانه‌ای بکنند.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-1

یکی از این تیونرها جی پاور است که واحد کنترل الکترونیکی دوباره برنامه ریزی شده‌ی بای ترونیک 2 V3 را که مخصوصاً برای پیشرانه‌ی هر خودرو کالیبره شده ارائه می‌کند. این امر باعث تضمین بهترین عملکرد شده و در این میان سیستم اگزوز تیتانیومی سفارشی نیز تکمیل‌کننده‌ی کار است.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-3

کارهای جی پاور باعث رسیدن قدرت خودرو به 592 اسب بخار و گشتاور به 740 نیوتون متر می‌شود که این میزان قدرت 148 واحد بیشتر از M4 کوپه استاندارد به همراه پکیج مسابقه‌ای است. M4 تیون شده تنها به 3.7 ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت نیاز دارد. در این زمینه نیز M4 جی پاور یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از نسخه‌ی GTS بوده و البته با برداشتن محدودکننده‌ی الکترونیکی حداکثر سرعت خودرو به بیش از 320 کیلومتر در ساعت رسیده است.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-2

البته دو کیت بهبود پیشرانه‌ی اضافی نیز توسط جی پاور ارائه می‌گردد که دارای قدرت و گشتاور 513 اسب بخاری و 700 نیوتون متری است. کیت دوم نیز قدرت 552 اسب بخاری و گشتاور 720 نیوتون متری می‌باشد.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-4

به منظور اطمینان از عملکرد مناسب خودرو با این قدرت زیاد، سیستم تعلیق GM4-RS استفاده شده که بنا به گفته‌ها نه‌تنها ارتفاع خودرو را کاهش داده بلکه بهترین چسبندگی را نیز به ارمغان آورده است. زیر خودرو رینگ‌های فورج کاری شده‌ی هوریکان RR با اندازه‌ی 21 اینچی قرار گرفته‌اند.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-5

هم‌اکنون جی پاور بهای 1895 دلاری را برای این کیت پیشرانه طلب می‌کند. کیت یاد شده برای M4 کانورتیبل و M3 سدان نیز در دسترس است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *