تلاش سامسونگ برای خرید کمپانی هارمن

تلاش سامسونگ برای خرید کمپانی هارمن

سامسونگ تلاش می‌کند تا صنایع بین‌المللی هارمن را در معامله‌ای به ارزش 8 میلیارد دلار به دست بیاورد.

523300-harman-in-vehicle-technology-640x360

این کمپانی الکترونیک به ازای هر سهم مبلغ 112 دلار را خواهد پرداخت و همین امر باعث خواهد شد تا سامسونگ در بازار رو به رشد تکنولوژی‌های ارتباطی به ویژه در حوزه‌ی صنعت خودرو حضور یابد.

samsungharman

بیش از 30 میلیون وسیله نقلیه در حال حاضر به سیستم‌های صوتی و ارتباطی هارمن مجهز هستند و این سیستم‌های صنعت خودرو تقاضای بالایی دارند و تنها در ماه ژوئن سفارش‌های 24 میلیارد دلاری برای آن‌ها دریافت شده است.

samsung-harman

سامسونگ می‌گوید صنعت خودرو از این معامله سود زیادی خواهد برد و انتظار می‌رود محصولات آینده‌ی هارمن از تکنولوژی‌های نمایشی، راه‌حل‌های امنیتی و شبکه 5G سامسونگ سود ببرند. دستگاه‌های سامسونگ همچنین از تخصص هارمن در صنعت صوتی بهره خواهد برد. هارمن در این حوزه مالک شرکت‌هایی چون JBL، هارمن کاردون، Revel بوده و لیسانس برندهایی چون Bowers & Wilkins و Bang & Olufsen را در صنعت خودرو در اختیار دارد.

P90081822

رئیس و مدیر ارشد استراتژی سامسونگ درباره‌ی این معامله گفت:

خودروهای فردا به وسیله‌های تکنولوژی هوشمند و ارتباطی تبدیل خواهند شد، درست همانند موبایل‌هایی که به وسایل هوشمند رضایت بخشی تبدیل شده‌اند.
ما فرصت‌های رشد طولانی‌مدت و قابل‌توجهی را در بازار تکنولوژی خودرو می‌بینیم و البته تقاضا برای قطعات الکترونیکی مخصوص سامسونگ رو به رشد است. با همکاری یکدیگر ما مطمئن هستیم که هارمن HARMAN می‌تواند نوع جدیدی از تأمین کننده‌ی سیستم‌های ارتباطی و راه‌حل‌های مختلف باشد.

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *