تصاویر جاسوسی پیکاپ مرسدس بنز کلاس G مدل ۲۰۱۹

تصاویر جاسوسی پیکاپ مرسدس بنز کلاس G مدل ۲۰۱۹

مرسدس بنز در حال کار بر روی اولین بازطراحی کلی کلاس G خود از زمان پیدایش این کلاس در حدود ۴۰ سال پیش می‌باشد.

2019-mercedes-benz-g-class-dual-cab-pickup-truck-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100585637_l

تاکنون تصاویر جاسوسی مختلفی از نمونه‌های اولیه شاسی‌بلند استاندارد و مدل پرفورمنس مرسدس-آام‌گ کلاس G را دیده‌ایم. امروز تصاویر جاسوسی جدیدی برای نخستین بار به دست ما رسیده است که به نظر می‌رسد یک مدل تراک پیکاپ باشد.

2019-mercedes-benz-g-class-dual-cab-pickup-truck-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100585634_l

این خودرو شاید شبیه بسیاری از نمونه‌های اولیه مدل شاسی‌بلند که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید باشد، ولی اگر با دقت به قسمت عقب آن نگاه کنید، یک خط افقی را مشاهده خواهید کرد که به نظر می‌رسد قسمت بالای درب عقب یک پیکاپ است. بالای آن یک اتاقک سوار شده است تا هر کسی این خودرو را می‌بیند آن را با یک مدل شاسی‌بلند اشتباه بگیرد. همچنین به‌راحتی می‌توان گوشه‌های یک درب عقب را تشخیص داد، بنابراین بدون شک این یک مدل پیکاپ دو کابین با اتاقکی نصب شده در پشت آن است.

2019-mercedes-benz-g-class-dual-cab-pickup-truck-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100585635_l

مدل فعلی کلاس G دو طراحی بدنه پیکاپ تک کابین و دوکابین ارائه می‌شود، اگرچه آن‌ها بیشتر مدل‌های تجاری و نظامی هستند. شاید دلیل این پوشش سنگین روی آن این باشد که مرسدس بنز قصد ارائه یک پیکاپ لوکس همانند مدل قدیمی کادیلاک اسکالید EXT را دارد. اگر این خودرو وارد آمریکا شود، شاید بتواند دلیل تصمیم مرسدس بنز مبنی بر عدم عرضه پیکاپ تراک جدید کلاس X در آمریکا را توضیح دهد.

Mercedes Benz G63 AMG 6×6
Mercedes Benz G63 AMG 6×6

از تغییرات کلیدی دیگر می‌توان به افزایش استفاده از آلومینیوم و فولاد مقاوم به‌منظور کاهش وزن خودرو اشاره کرد. به‌احتمال‌زیاد با معرفی این خودرو شاهد ارائه چند آپشن موتور مختلف نیز برای آن خواهیم بود.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *