تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سانتافه

تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سانتافه

بازار جهانی خودرو علاقه‌ی شدیدی به کراس اوورها نشان می‌دهد و هیوندای نیز می‌خواهد بهتر از قبل در این سگمنت حضور داشته باشد. تصاویر جاسوسی جدید نشان می‌دهند که با نسل جدید هیوندای سانتافه روبرو هستیم.

hyundai-santa-fe-spy-5

پوشش‌های اضافی بخش عقبی این خودروی مخصوص تست باعث می‌شوند فکر کنیم که این خودرو بزرگ‌ترین کراس اوور هیوندای است. طبق اخبار اخیر این کمپانی برنامه‌هایی برای گسترش کابین نسل بعدی داشته تا توانایی حمل 8 نفر را داشته باشد. این گنجایش دقیقاً یک نفر بیشتر از گنجایش مدل فعلی است.

hyundai-santa-fe-spy-6

پوشش‌های روی خودرو نمی‌توانند سایز بزرگ سانتافه را پنهان کنند اما در کل شاهد پنهان‌کاری استادانه در بخش انحناها و جزئیات طراحی آن هستیم. جلوپنجره‌ی سوراخ‌دار و چراغ‌های جلوی بزرگ نمایان هستند اما نمی‌توان کلیت طراحی را مشاهده نمود.

hyundai-santa-fe-spy-pics

طبق گفته‌های مدیرعامل هیوندای آمریکا نام‌های سانتافه اسپورت 5 نفره و سانتافه‌ی 7 نفره برای خریداران خیلی گیج‌کننده است. ظاهراً هیوندای برنامه‌هایی برای نام‌گذاری کاملاً جدید برای نسل بعدی این خودرو داشته تا این مشکل را حل کند؛ بنابراین خودرویی که ما اینجا می‌بینیم احتمالاً جایگزین سانتافه خواهد شد اما شاید نام کاملاً متفاوتی داشته باشد.

hyundai-santa-fe-spy-1

به همین ترتیب نسل بعدی سانتافه اسپورت کنونی نیز ظاهراً استایل خشن‌تری خواهد داشت تا بتواند رقابت جانانه‌ای با جیپ داشته باشد.

hyundai-santa-fe-spy-3

hyundai-santa-fe-spy-4

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *