تصاویر بدون پوشش شاسی‌بلند DS 7

تصاویر بدون پوشش شاسی‌بلند DS 7

یک سایت طرفدار سیتروئن این شانس را به ما داده تا نگاهی به پروتوتایپ کاملاً واضح و بدون پوشش DS 7 بیندازیم و ظاهراً راننده‌ی این خودرو چندان از این عمل خوشحال نیست. این اولین شاسی‌بلند میدسایز DS بوده و شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه شاهد رونمایی آن در نمایشگاه خودروی ژنو خواهیم بود. تا الآن باور بر این بود که نام این خودرو DS X خواهد بود اما بنا به اخبار جدید دیگر باید آن را DS 7 بنامیم.

ds-7-spy-photo

اما در تصاویر منتشر شده شاهد نمای جلوی مسلط و گیرایی هستیم که جلوپنجره‌ای بزرگ و شبکه‌ای را پذیرا شده و در دو طرف آن نیز چراغ‌های جلویی وجود دارند که به نظر می‌رسد در طراحی آن‌ها از کانسپت Rubis سال 2013 الهام گرفته شده است.

2013-377401-citroen-ds-wild-rubis-concept1

2013-itroen-ds-wild-rubis-concept

2013-377407-citroen-ds-wild-rubis-concept2

ds-7-spy-1

البته تصویری از کابین نیز وجود دارد و اگرچه اطلاعات زیادی از آن به دست نمی‌آید اما می‌توان گفت DS 7 از برخی تکنولوژی‌های رانندگی خودکار بهره خواهد برد. ما همچنین متوجه وجود پدال شیفترها روی غربیلک فرمان شدیم که طبق اخبار منتشر شده می‌تواند به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک سفارشی خودرو متصل باشد.

این کمپانی فرانسوی در حال آماده‌سازی پیشرانه‌ی 1.5 لیتری دیزلی جدیدی برای DS 7 است. پیشرانه‌ی یاد شده جایگزین پیشرانه‌های 1.4 و 1.6 لیتری دیزلی پژو-سیتروئن خواهد شد. خروجی‌های این پیشرانه متفاوت خواهد بود و حداکثر تا 130 اسب بخار خواهد رسید. در سال‌های آینده نیز نسخه‌ی پلاگین هیبرید این خودرو عرضه خواهد شد. اتوکار می‌گوید نسخه‌ی سطح بالای DS 7 نیز در راه است. این خودرو پیشرانه‌ای بنزینی با قدرت 240 اسب بخار خواهد داشت.

اگر اخبار مربوط به رونمایی این خودرو در ژنو صحیح باشند ما کمتر از یک ماه دیگر با DS 7 آشنا خواهیم شد. ظاهراً فروش این خودرو از اوایل سال 2018 شروع خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *