تر و تازه کردن پورشه کاین S با نسخه Platinum

تر و تازه کردن پورشه کاین S با نسخه Platinum

سال گذشته و در ماه آوریل پورشه با معرفی کاین Platinum Edition طیف محصولات خود را گسترش داد. این تریم خاص با پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربودیزل و هیبریدی در دسترس بوده است. حالا مدیران اشتوتگارتی همین کار را به کاین S کرده‌اند. این خودرو تجهیزات بیشتری چون صندلی‌های چرم اسپورت با تنظیم در 8 جهت که از مدل سطح بالاتر GTS قرض گرفته شده دارد. هر دو نسخه‌ی بنزینی و دیزلی این شاسی‌بلند پرفورمنس از رینگ‌های 21 اینچی اسپورت ادیشن استفاده می‌کنند. از نظر بصری می‌توان این رینگ‌ها را با جزئیات مشکی تشخیص داد.

2017-porsche-cayenne-s-platinum-edition

این رینگ‌ها را می‌توان با رنگ‌های استاندارد مشکی و سفید و یا یکی از 5 رنگ سفارشی نقره‌ای رودیوم، Mahogany، مشکی جت، سفید کررا و Purpurite سفارش داد. صرف نظر از انتخابی که می‌کنید، بخش بالایی قوس چرخ با همان رنگ کل بدنه عرضه خواهد شد درحالی‌که شیشه‌های عقب دودی و چراغ‌های بای زنون تطبیق شونده نیز بخشی از تجهیزات استاندارد این خودرو هستند.

2017-porsche-cayenne-s-platinum-edition-interior

اما با قدم گذاشتن داخل کابین، کاین S با رکاب‌های زیبای خود که نوشته‌ی Platinum Edition دارند از شما پذیرایی خواهد کرد. پورشه همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی PCM خود را با سیستم ناوبری آنلاین و سیستم صوتی Bose ارائه کرده است. از دیگر خوبی‌های این خودرو می‌توان به صندلی‌های گرم شونده، حسگرهای پارک جلو و عقب، آینه‌ی عقب با تیرگی خودکار و ساعت آنالوگ قرار گرفته در داشبورد اشاره کرد.

2017-porsche-cayenne-s-platinum-edition-01

زیر کاپوت تغییر صورت نگرفته بنابراین کاین S Platinum Edition از پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری بای توربو با قدرت 420 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتون متر سود می‌برد. همین داستان درباره‌ی کاین S Diesel Platinum Edition نیز صدق می‌کند. این خودرو به‌صورت استاندارد از پیشرانه 8 سیلندر 4.2 لیتری با قدرت 385 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتون متر استفاده می‌کند.

دریافت سفارش‌ها برای این خودرو در آلمان آغاز شده و بهای اعلام شده از سوی پورشه برای مدل بنزینی 87442 یورو بوده و مدل دیزلی نیز بهای 90417 یورویی را طلب می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که کاین S معمولی در دو فرم بنزینی و دیزلی به ترتیب بهای 8429 و 87442 یورویی دارد.

2018 Cayenne Rendering
2018 Cayenne Rendering

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *