تحقق رویای لکسس

تحقق رویای لکسس

یک نمونهٔ جدید ازلکسسIS که در اواخر ژانویه در نمایشگاه دیترویت به طور رسمی رونمایی خواهد شد،اما حالا به دام جاسوسان و عکاسان افتاده است،لکسسدر حال انجام آزمایش و تست روی خودروی جدید خودش است البته بیشتر آزمایش‌های IS جدید انجام شده که نتایج مطلوبی هم در پی داشته است.شایان به ذکر است که خود لکسس بیشتر عکس ها را منتشر کرده است.

Lexus IS 300h
Lexus IS 300h

طبق اطلاعات منتشر شده،این خودرو دارای دو مدل است:IS250 که تنها برای انگلستان ساخته خواهد شد،موتور در نظر گرفته شده برای این مدل یک موتور V6 بنزینی است اما اطلاعاتی دربارهٔ توان خروجی آن و اطلاعاتی از این قبیل منتشر نشده است.

اما مدل IS300h که برایلکسسمهم‌ترین مدل است،موتور این مدل 4 سیلندر است که 2.5لیتر حجم دارد و در کنار یک موتور الکتریکی که با باتری کار می‌کند،240 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. سیستم گیربکس CVT این خودرو بهبود چشمگیری پیدا کرده که به شتاب خودرو کمک زیادی کرده است،شتاب صفر تا صد این مدل 6.9 ثانیه است و حداکثر سرعتش هم 225 کیلومتر بر ساعت است.این خودرو دیفرانسیل عقب است.

Lexus IS 300h
Lexus IS 300h

اما چیزی که برای همه اهمیت دارد،لکسستولید گاز co2 این خودرو را تنها 99گرم در هر کیلومتر اعلام کرد،سیکل ترکیبی آن هم 4لیتر در هر صد کیلومتر است.این خبر خوشی است برای کسانی که به دنباللکسسیجمع و جور،پر قدرت و کم مصرف هستند البته باید 51 هزار دلار هم در حساب خود داشته باشند زیرالکسسقیمت این خودرو را 51 هزار دلار اعلام کرده است.

Lexus IS 300h
Lexus IS 300h

این خودرو بر روی پلت فرم GS ساخته خواهد شد،البته فاصلهٔ بین دو محور کمی کوتاه تر و عرض خودرو هم کمی باریک‌تر می‌شود.اگر چه تشخیص ظاهر خودرو به همراه استتار های صورت گرفته سخت است اما شباهت‌هایی بههاچبک CT دارد.به گفتهٔلکسسامکانات زیادی به این خودرو اضافه شده است.وزن کلی خودرو 1765 کیلوگرم می‌باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *