ب‌ام‌و قصد ساخت نسخهٔ قدرتمند i3 S را دارد

ب‌ام‌و قصد ساخت نسخهٔ قدرتمند i3 S را دارد

گزارشات قبلی نشان داده‌اند که ب‌ام‌و قصد دارد هاچ‌بک الکتریکی خود یعنی i3 را برای سال آینده فیس‌لیفت کند اما در حال حاضر یک خبر دیگر نیز در ارتباط با این خودرو منتشر شده است. Autocar به نقل از یک منبع در داخل ب‌ام‌و گفته است که ب‌ام‌و برنامه دارد تا طراحی ظاهری i3 را بهبود بخشیده، بُرد آن‌را افزایش داده و تکنولوژی‌های آن‌را هم به‌روزرسانی کند اما این‌ها تنها برنامه‌ریزی ژرمن‌ها برای i3 جدید نیستند چراکه احتمالاً یک نسخهٔ بالا رده هم از این هاچ‌بک الکتریکی ساخته خواهد شد.

2017-bmw-i3-2

این مدل که پسوند S را به دنبال نام خود خواهد داشت می‌تواند به اولین هاچ‌بک داغ الکتریکی تبدیل گردد و اعتقاد بر این است که عملکردی مشابه فورد فی‌یستا ST یا رنو کلیو RS خواهد داشت. احتمالاً i3 S مجهز به یک نسخهٔ قوی‌تر از موتور الکتریکی نصب شده در عقب خواهد بود. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که آیا ب‌ام‌و یک کیت بیرونی و تغییرات داخلی را در i3 S جهت تمایز آن از مدل‌های معمولی اعمال خواهد کرد یا آن‌را شبیه به دیگر مدل‌های i3 ارائه می‌کند.

2017-bmw-i3-3

انتظار می‌رود i3 فیس‌لیفت در نمایشگاه فرانکفورت 2017 رونمایی گردد اما مشخص نیست که نسخهٔ داغ و اسپرت S هم همزمان با آن معرفی می‌شود یا معرفی آن بعداً به‌صورت مجزا برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *