برداشت DMC از بنتلی بنتایگا

برداشت DMC از بنتلی بنتایگا

رشد روزافزون بازار کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها آن‌قدر ادامه پیدا کرد که نهایتاً خودروسازانی همچون بنتلی هم به فکر داشتن نماینده‌ای در این گروه افتادند. در جانب دیگر چند سالی است که بسیاری از کمپانی‌های به‌اصطلاح تیونِر نیز به دلایل مختلف پروژه‌های بیشتری روی قدبلندهای بازار اجرا می‌کنند. در زیر نگاهی به یکی از تازه‌ترین شاسی‌بلندهای تقویت‌شده می‌اندازیم: بنتلی بنتایگا با چاشنی DMC!

dmc_bentley_bentayga_03

پس از اسامی سرشناسی چون منصوری (MansorY) و اِستارتِک (Startech)، DMC هم سراغ فرزند قدبلند بنتلی رفته و تغییراتی در ظاهر و مشخصات فنی آن ایجاد کرده است.

dmc_bentley_bentayga_01

تغییرات نمای بیرونی شامل قطعات فیبر کربنی کاپوت، درب صندوق بار و قسمت‌ پایینی درب‌ها، رینگ‌های فورج‌کاری شده آلیاژی 22 تا 24 اینچی و غربیلک فرمان تمام کربنی می‌باشد.

dmc_bentley_bentayga_05

در بخش فنی هم توان و گشتاور بلوک 6 لیتری W12 توربو دوقلو با بهره‌گیری از سامانه اگزوز جدید و برنامه‌ریزی مجدد ECU به ترتیب 92 و 154.6 واحد افزایش یافته و به 692 اسب بخار و 1054.8 نیوتون‌متر بالغ گردیده است. تغییرات صورت گرفته همچنین سقف سرعت بنتایگا را به 194 مایل بر ساعت (312.2 کیلومتر بر ساعت) رسانده‌اند که با نمونه استاندارد 11.3 کیلومتر تفاوت دارد.

dmc_bentley_bentayga_02

اطلاعات کامل بنتلی بنتایگا DMC که با نام گیگانت (Gigante) شناخته می‌شود، هنوز به‌صورت رسمی در وب‌سایت کمپانی قرار نگرفته و فعلاً نمی‌توان با قطعیت در مورد مشخصات دقیق آن سخن گفت.

dmc_bentley_bentayga_06

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *