بازگشت پژو-سیتروئن به بازار خودروی هند

بازگشت پژو-سیتروئن به بازار خودروی هند

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن به احتمال زیاد با برند پژو به بازار خودروی هند بازمی‌گردد. این کمپانی فرانسوی از اواخر دهه‌ی 90 میلادی تاکنون در بازار هند حضور نداشته و در ادامه‌ی برنامه‌ی ناموفق بازگشت به این بازار از سال 2001، سرمایه‌گذاری 107 میلیون دلاری را در هند انجام خواهد داد.

peugeot-301-facelift

به عنوان بخشی از برنامه‌ی رشد و توسعه، گروه پژو-سیتروئن به لطف توافق‌نامه با گروه Birla به تولید و فروش خودرو و قطعات خواهد پرداخت. تأسیسات تولید و مونتاژ خودرو و قوای محرکه در ایالت Tamil Nadu مستقر خواهد شد. این کمپانی برنامه‌ریزی که در مراحل اولیه سالانه 100 هزار دستگاه خودرو تولید نماید.

peugeot-301-2017

کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو-سیتروئن می‌گوید:

سود بردن از حمایت قوی شریک هندی یعنی گروه CK Birla و دیدی مشترک باعث شده این پروژه باعث پیشبرد قوی استراتژی توسعه‌ی ما شود و قدمی بزرگ در رشد و توسعه‌ی پایدار پژو-سیتروئن در بازارهای کلیدی محسوب می‌شود.” اما مدیر ارشد CK Birla اضافه کرده است: “همکاری مشترک بین پژو-سیتروئن و ما و سود بردن از تکنولوژی ساخت و مهندسی باعث بهبود وضعیت خودرو در هند خواهد شد.

پژو-سیتروئن می‌خواهد در هر سال با یک برند خودرویی جدید برای هر منطقه معرفی کند. با این تفاسیر این کمپانی تا پایان دهه‌ی میلادی جاری مدلی ارزان‌قیمت را در هند معرفی خواهد نمود. دیگر خودروی احتمالی برای بازار هند پژو 301/سیتروئن C Elysee است که برای بازارهای در حال ظهور طراحی شده‌اند و به خوبی با نیازهای مصرف‌کننده‌ها همخوانی دارند.

citroen-c-elysee-2017-1024-02

در 5 سال آینده این خودروساز حداقل 26 خودروی سواری را به منظور بهره بردن از حداکثر ظرفیت‌های کمپانی روانه‌ی بازار خواهد کرد. برنامه‌ی کمپانی روی خودروهای ارتباطی و خودران تمرکز خواهد داشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *