انتشار تیزرهایی از پاگانی هوایرا رودستر جدید

انتشار تیزرهایی از پاگانی هوایرا رودستر جدید

از زمانی که پاگانی مدل هوایرا را در سال 2012 جایگزین زوندا کرد ما همیشه منتظر رونمایی نسخه‌ی کانورتیبل بوده‌ایم؛ و البته باید کمی منتظر باشیم، فقط کمی!

huayra-roadster

این خودروساز مشهور سه تصویر تیزر پیش‌نمایشی از هوایرا رودستر جدید را منتشر کرده که یکی از تصاویر جزئیات بسیار کمی را نشان می‌دهد اما در تصویر دیگر موارد چشمگیرتری دیده می‌شود. این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی خواهد شد.

pagani-huayra-roadster-teaser

پارامترهای اصلی خودرو فعلاً ناشناخته باقی مانده‌اند. البته هوایرا رودستر بسیار وامدار مدل کوپه خواهد بود. البته مهندسان پاگانی قطعاً تغییراتی در این خودرو ایجاد کرده‌اند اما فعلاً جزئیاتی به بیرون درز پیدا نکرده است.

pagani-huayra-roadster-01

آیا هوایرا رودستر از سقف تاشونده فابریک (همانند اکثر کانورتیبل ها) استفاده خواهد کرد یا از سقف سختی مثل فراری 488 اسپایدر یا پانل جداشدنی سخت مثل بوگاتی ویرون گرند اسپورت؟ خب زوندا رودستر از نمونه‌ی پانل جداشدنی سخت استفاده می‌کرد بنابراین شاید این مدل نیز رویه‌ی پدر خود را در پیش گیرد.

pagani-huayra-roadster-e123

جدای از نوع سقف این سؤال پیش می‌آید که مشخصات نسخه‌ی رودستر به نمونه‌ی پایه‌ی هوایرا نزدیک‌تر است یا به مدل قدرتمندتر هوایرا BC؟ خب اگر مشخصات رودستر به BC نزدیک نباشد این احتمال وجود دارد که در آینده مدلی کانورتیبل از هوایرا BC را نیز ببینیم. شایان ذکر است در تصویر تیزر منتشر شده جلوپنجره‌ی خودرو کمی با نسخه‌های قبلی متفاوت است.

pagani-huayra-roadster-projecao-2

خب سه ماه دیگر به همه‌ی سؤالات فوق پاسخ داده خواهد شد. فقط باید منتظر ماند و دید!

pagani-huayra-roadster

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *