انتشار تصاویر رسمی جیلی امگرند مینی

انتشار تصاویر رسمی جیلی امگرند مینی

به‌تازگی تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید جیلی که فعلاً با نام امگرند مینی شناخته می‌شود، منتشر شده است. بااین‌حال هنوز مطمئن نیستیم که آیا این کراس‌اوور کوچک با همین نام به بازار چین عرضه خواهد شد یا نه. همچنین در تصاویر منتشر شده از امگرند مینی بر روی پلاک آن نام V01 به چشم می‌خورد که گفته می‌شود کد داخلی آن است درحالی‌که در برخی دیگر از تصاویر نام Vision X1 بر پلاک خودرو نفش بسته است. قرار است این ماشین در چهارماههٔ دوم سال جاری به بازار چین عرضه گردد.

geely_vision_x1_2

امگرند مینی بر اساس خودروی کوچک قدیمی جیلی یعنی پاندا ساخته شده است. این هاچ‌بک قدیمی به این دلیل پاندا نام گرفته است که طراحی آن مانند یک پاندا به نظر می‌رسد. این ماشین برای اولین بار توسط برند GLEagle به بازار عرضه شد و سپس به برند جیلی منتقل شد درحالی‌که لوگوهای GLEagle همچنان بر روی آن باقی هستند. پاندا با پیشرانه‌های 1 لیتری 68 اسب بخاری و 1.5 لیتری 95 اسب بخاری با قیمتی بین 36,000 یوآن (5300 دلار) تا 49,900 یوآن (7200 دلار) به بازار عرضه می‌شود.

geely-v01-1

geely-v01-2

geely-v01-3

اما بازگردیم به امگرند مینی. در این ماشین هم مانند تمامی کراس‌اوورها، برای ایجاد نمایی مشابه یک کراس‌اوور، قطعات پلاستیکی به قسمت‌های زیرین و اطراف گلگیرها و همین‌طور ریل‌هایی روی سقف آن اضافه شده است. این کراس‌اوور کوچک از همان پیشرانه‌های پاندا استفاده خواهد کرد و برای انتقال نیروی آن‌هم دو گیربکس پنج سرعتهٔ دستی یا پنج سرعتهٔ نیمه اتوماتیک AMT ارائه شده است.

geely_vision_x1_3

در نمای جلویی امگرند مینی شاهد طراحی قابل قبولی هستیم درحالی‌که فرم جلوپنجرۀ آن طبق زبان طراحی جیلی و مشابه دیگر ساخته‌های این شرکت چینی طراحی شده است. رینگ‌های این کراس‌اوور کوچک نیز طراحی زیبا و قابل‌توجهی دارند و طراحی نمای عقبی آن‌هم به‌خوبی صورت گرفته است. در این بخش دورتادور شیشۀ عقب و قسمتی از درِ صندوق به رنگ مشکی درآمده و چراغ‌های عقب نیز تقریباً در ستون‌ها و نزدیک به شیشۀ عقب قرار گرفته‌اند که از این لحاظ تا حدودی به هاچ‌بک پاندا شباهت دارد.

geely_vision_x1_4

با نگاهی به تصاویر داخلی امگرند مینی، یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ در میانهٔ داشبورد به چشم می‌خورد درحالی‌که صفحه آمپر آن نیز از نوع دیجیتالی است. این دو ویژگی به‌صورت استاندارد در تمامی تیپ‌های آن ارائه می‌گردد. همچنین پیش‌ازاین هم یک تصویر جاسوسی از نمای داخلی امگرند مینی منتشر شده بود که به‌احتمال‌زیاد متعلق به یک نسخۀ تمام الکتریکی برای آینده است چراکه بجای دسته‌دنده یک انتخاب‌گر حالات رانندگی در کنسول وسط آن به چشم می‌خورد.

geely_vision_x1_1

geely_vision_x1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *