انتشار تصاویری از سدان لوکس پینین‌فارینا H600

انتشار تصاویری از سدان لوکس پینین‌فارینا H600

با نزدیک‌تر شدن به زمان آغاز بکار نمایشگاه خودروی ژنو، پینین‌فارینا سه تصویر از سدان لوکس خود بنام H600 منتشر کرده است. این خودرو برای گروه هنگ‌کنگی Hybrid Kinetic ساخته شده است. در این تصاویر، نمایی از قسمت‌های عقب، جلو و داخل این خودرو مشخص است. با توجه به این تصاویر، نمای جلویی H600 تا حدی شبیه به مرسدس بنز EQ کانسپت و یا حتی مازراتی لوانته به نظر می‌رسد درحالی‌که برخی نمای عقبی آن‌را نیز به لینکلن شبیه دانسته‌اند. درهرصورت، هر دو نمای این سدان لوکس در نگاه اول تیز و مسطح به نظر می‌رسند.

pininfarina-1-h600

اما تصویر سوم، نمایی از داخل H600 را نشان می‌دهد که در آن دو صفحه‌نمایش دیده می‌شود که یکی به‌عنوان صفحه آمپر تمام دیجیتالی در نظر گرفته شده و دیگری صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که روی کنسول وسط قرار گرفته است. در کابین این ماشین مقادیر زیادی چرم بکار رفته و پوششی چوبی نیز بر روی درها به چشم می‌خورد.

pininfarina-3-h600

پینین‌فارینا جزئیات بسیار کمی در مورد این خودرو منتشر کرده و آن‌را با عبارتی کوتاه توصیف کرده است: «سدان لوکس کانسپت با نیروی محرکهٔ جدید که هم زیبا و هم راحت است و ترکیب کاملی از طراحی خالص و فناوری‌های سازگار با محیط‌زیست را ارائه می‌کند». قرار است H600 در نمایشگاه ژنو رسماً رونمایی گردد اما پینین‌فارینا در این نمایشگاه کانسپت دیگری را هم معرفی خواهد کرد. این خودرو یک سوپراسپرت با نام Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo است که با همکاری قهرمان فرمول یک و ایندیانا 500 «Emerson Fittipaldi» توسعه پیدا کرده است.

pininfarina-2-h600

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *