انتشار تریلر جدیدی از قسمت سوم انیمیشن ماشین‌ها

انتشار تریلر جدیدی از قسمت سوم انیمیشن ماشین‌ها

پس از ساخت انیمیشن‌های نه‌چندان موفق Good Dinosaur و Finding Dory، استودیو مشهور و برجستهٔ پیکسار در حال از دست دادن اعتبار خود بود اما جدیدترین تریلری که از قسمت سوم انیمیشن محبوب ماشین‌ها منتشر شده است نشان می‌دهد که این استودیو بار دیگر به دوران اوج خود بازخواهد گشت. تریلر جدید این انیمیشن تا حد زیادی بر Jackson Storm به‌عنوان رقیب جدید و تازه‌نفس مک‌کوئین و تلاش‌های مک‌کوئین برای افزایش توانایی‌های خود جهت رقابت با رقبای جدیدش تمرکز دارد؛ اما برای اینکه چیزهای بیشتری از این انیمیشن متوجه شویم باید تا زمان اکران آن در ایالات‌متحده یعنی 16 ژوئن (26 خرداد 1396) صبر کنیم.

58745b32bc67d27ee1cb6767_o_

در این تریلر جدید صحنه‌های کمی از پیست مسابقه نشان داده می‌شود و تا حد زیادی همان تصاویر تریلر قبلی به نمایش درآمده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد موضوع اصلی قسمت سوم ماشین‌ها 3 بر کاهش توانایی‌های لایتنینگ مک‌کوئین در رقابت با رقیب جدیدی بنام Jackson Storm تمرکز دارد. به همین دلیل، قهرمان سابق به ریشه‌های مسابقات پیست‌های بیضی آمریکا بازمی‌گردد و شروع به انجام مسابقات در پیست‌های کوتاه محلی می‌کند تا بدین ترتیب دوباره توانایی‌های خود را بازیابد؛ بنابراین ما در حال حاضر فقط میدانیم که مک‌کوئین در آخر دوباره به مسابقات بازگشته و به رقابت در برابر استورم می‌پردازد.

1488324606_maxresdefault

قسمت جدید انیمیشن ماشین‌ها از لحاظ موضوع ما را به یاد فیلم راکی 4 می‌اندازد. جکسون استورم در ماشین‌ها 3 شخصیتی مشابه Ivan Drago در راکی 4 دارد که از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند. در همین حال، لایتنینگ مک‌کوئین مانند راکی برای رقابت با این حریف جدید به یادگیری اصول اولیه برمی‌گردد. اعضای تولید قسمت جدید ماشین‌ها در طول نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 نیز در مورد این انیمیشن صحبت کردند. آن‌ها در مقابل طراحی صاف مک‌کوئین، طراحی استورم را برای ایجاد نمایی مدرن‌تر به‌صورت زاویه دارد انجام داده‌اند. همچنین با توجه به تیزر قبلی، استورم دارای یک بدنهٔ فیبر کربنی و پیشرانهٔ V8 با 850 اسب بخار قدرت است.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *