انتشار تریلر جدیدی از سریع و آتشین 8

انتشار تریلر جدیدی از سریع و آتشین 8

به‌تازگی تریلر جدید و کوتاهی از قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های سریع و آتشین (Fast and Furious) منتشر شده که اطلاعات بیشتری از وقایع این قسمت در اختیار بیننده می‌گذارد.

fast-8-vin-car

نکته واضح، خیانت دومینیک تورتو (Dominic Toretto) به گروه قبلی خود و همدستی با یک شخصیت جدید بنام سیفِر (Cipher) با بازی چارلیز ثِرون (Charlize Theron) است که البته دلیل آن را هنوز به‌طور مشخص نمی‌دانیم. همچنین درست مثل قسمت پنجم (Fast 5)، این بار هم دومینیک روبروی پلیس همه‌جارو داستان یعنی هابز (Hobbs) قرار می‌گیرد.

fast8

گروه فَست بازهم به چند کشور مختلف ازجمله کوبا می‌رود که طبق معمول به چندین مسابقه خیابانی خطرناک و هیجان‌انگیز می‌انجامد. همچنین برخی سکانس‌ها در اوهایو (Ohio) آمریکا و ایسلند (Iceland) ضبط شده و به قول وین دیزل لایق اُسکار است.

fate-of-the-furious-02

متأسفانه سریع و آتشین در چند قسمت اخیر اصلاً آن روح عشق ماشینی و به‌اصطلاح ماشین‌بازی را نداشته و صرفاً یک داستان اَکشن و ماجراجویانه را با چاشنی خودرو در هم می‌آمیزد که نتیجه حاصل زیاد هم دلچسب نیست. از خودروهایی که این ‌بار مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به لامبورگینی مارچیه‌لاگو LP640، داج چارجِر تقویت‌شده 2000 اسب بخاری و داج چلنجر SRT دیمِن (هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده) اشاره کرد که اگر نبودند سریع و آتشین جذابیتی برای دوستداران خودرو نداشت.

furious_8

قسمت هشتم سریع و آتشین با نام احتمالی The Fate of the Furious روز 14 آپریل سال جاری (26 فروردین 96) روی پرده سینماها خواهد رفت.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *