احتمال ساخت هایپرکار مخصوص آئودی اسپورت

احتمال ساخت هایپرکار مخصوص آئودی اسپورت

رئیس آئودی اسپورت آقای استفان وینکلمن معتقد است این کمپانی می‌تواند خودرویی را به منظور رقابت با مرسدس-ای‌ام‌جی Project One توسعه دهد.

audi-badge

این مدیر ارشد در خلال مصاحبه با Car Advice گفته که با کسب تجارب در لامبورگینی او می‌تواند زمینه‌ساز تولید چنین خودرویی در برند آئودی اسپورت باشد و همچنین ارزش آن را محک بزند. وینکلمن می‌گوید:

من از برندی به اینجا آمده‌ام که قبلاً این کار را انجام داده‌ایم و به سطحی بالاتر رفته‌ایم… اگر این موضوع درباره‌ی یک خودروی بسیار خاص و تولید محدود و با بهای بالا برای محک ارزش برند باشد، پس ایده‌ای خوب به نظر می‌رسد.

وینکلمن همچنین گفته که گذشته‌ی درخشان این برند آلمانی در مسابقات خودرویی می‌تواند در توسعه‌ی چنین خودرویی بسیار کمک‌کننده باشد.

2014 Le Mans 24 Hours Race

او گفت:

همیشه داستانی برای بازگو کردن وجود داشته است. گذشته‌ای درخشان و چیزی که پایدار و واضح بوده و این مربوط به آئودی می‌شود. ما تنها از نظر تئوری و فرضیه صحبت می‌کنیم؛ اما من فکر می‌کنم همه‌چیز را می‌توان سنجید. من می‌بینم که ظرفیتی برای این نوع از خودروها در آئودی اسپورت وجود دارد و با توجه به تاریخچه‌ی کمپانی در مسابقات مختلف، ایده‌های زیادی وجود دارد.

برخلاف ب‌ام‌و، آئودی اسپورت و مرسدس-ای‌ام‌جی تنها دو ضلع از سه ضلع مثلث آلمانی هستند که سوپرکارهای ویژه‌ی خود را در فرم‌های R8 و GT عرضه کرده‌اند؛ بنابراین جای تعجبی نخواهد بود اگر آئودی تصمیم بگیرد رویه‌ی مرسدس در ورود به بازار هایپرکارها را دنبال کند.

2017 Audi R8 V10 Plus
2017 Audi R8 V10 Plus

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *