آقای خوش تیپ; منصوری استالونه

آقای خوش تیپ; منصوری استالونه

منصوری استالونه خودرویی است که بعد از اصلاحی منحصربفرد برروی فراری GTB 599 Fiorano ایجاد شده است .حضور این خودرو در نمایشگاه تاپ مارکز 2012 در موناکو و خرامیدنش در خیابان های شهر باعث شد تا به آن بپردازیم .اگرچه این پکیج منحصربه فرد 4 سال پیش ارائه داده شده است ، اما هنوز می تواند چشم ها را خیره کند.

Mansory Stallone
Mansory Stallone

کیت آیرودینامیک کربنی نصب شده برروی استالونه موجب افزایش نیروی رو به پایین شده است.بعنوان نتیجه ی این تغییرات شاهد تغییر وزن قابل توجه این خودرو هستیم . استالونه در نمای جلو ورودی های هوای مخصوصی به منظور تهویه اینترکولر جدید و همچنین ساختارهایی به منظور افزایش نیروی رو به پایین را به خود می بیند. در کناره ها رکاب های جانبی علاوه بر پایدار کردن جریان هوا به خودرو نگاهی تهاجمی بخشیده اند ، علاوه براین بخش عقب که مجددا طراحی شده با دیفیوزر یکپارچه ای که در دل خود دارد پایداری و نیروی رو به پایین اضافی لازمه را فراهم کرده است .

Mansory Stallone
Mansory Stallone
Mansory Stallone
Mansory Stallone

استالونه با رینگ های سبک فورج کاری شده با ابعاد 9×20 در جلو و 12.5×21 در عقب برروی خیابان ها می خرامد . در کنار این موارد کاهش ارتفاع 30 میلی متری باعث افزایش جلوه ی اسپرت خودرو نیز شده است. از دیگر تغییرات می توان به سیستم اگزوز از فولاد ضد زنگ اشاره کرد که غرش های استالونه را شنیدنی تر کرده است.

Mansory Stallone
Mansory Stallone

دست کاری پیشرانه 6 لیتری V12 ، قدرت 720 اسب بخار و 92 نیوتن متر گشتاور بیش تر نسبت به مدل اصلی فراری 599 را به ارمغان آورده است . صفر تا صد برای استالونه تنها در 3.5 ثانیه در دسترس است و حداکثر سرعت آقای خوشتیپ 340 کیلومتر بر ساعت می باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *