آستان قدس علاقه‌ای به شهاب‌خودرو ندارد

آستان قدس علاقه‌ای به شهاب‌خودرو ندارد

بالاگرفتن اختلافات محمد حيدري (مدیرعامل شهاب‌خودرو) با آستان قدس منجر به استعفای او شد.آنگونه که «ایسنا» نوشته، در پی اخراج 625 نفر از کارمندان شهاب‌خودرو توسط آستان قدس، با تلاش‌های محمد حیدری 75 نفر از این تعداد دوباره به شرکت بازگشتند اما متاسفانه تکلیف مابقی این افراد هنوز مشخص نیست. بگفته حیدری: «ظاهرا سازمان اقتصادي آستان قدس رضوي علاقه‌اي به ادامه فعاليت شهاب خودرو ندارد، به‌گونه‌اي كه بودجه‌اي نيز در اختيار اين شركت قرار نگرفته است»

آستان قدس علاقه‌ای به شهاب‌خودرو ندارد

گفتنی است شرکت لیلاندموتورز در سال 1342 تاسیس و در سال 1374 به نام شهاب‌خودرو تغییر نام داد. در سال 1378 نیز سهام این شرکت توسط سازمان اقتصادی آستان قدس خریداری شد.

کاش آقای حیدری می‌ماند و بیشتر تلاش می‌کرد تا آنکه صحنه را در اختیار مسئولان آستان قرار دهد. اما از طرف دیگر معلوم نیست چرا آستان چنین اقدامی را با شهاب‌خودرو که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های صنعتی ایرانی است، انجام داده؛ اگر آنها علاقه‌ای به ادامه همکاری با شهاب‌خودرو ندارند چرا چنین بلایی بر سر کارکنانش می‌آورند؟! چرا سهامش را واگذار نمی‌کنند؟! راستی چرا سایر مسئولان مرتبط زودتر اقدامی نمی‌کنند؟!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *