آئودی آوانت RS6

آئودی آوانت RS6

این بار شاهد اضافه شدن RS به یک محصول در کلاس واگن هستیم . آئودی آوانت RS6 با چهره ی خشنش توصیف کاملی است از یک خودروی روزمره اسپرت با کارایی فوق العاده .

Audi RS6 Avant
Audi RS6 Avant

از ویژگی های قابل توجه ظاهری می توان مواردی همچون ورودی های هوای بزرگ ، جلو پنجره لانه زنبوری ، تریم آلومینیومی مات ، دیفیوزر نصب شده برروی درعقب ، اسپویلر در نمای عقب ، سیستم اگززوز با خروجی دوگانه و رینگ های آلیاژی 20 اینچی را برشمرد . در کابین هم طبق انتظارات شاهد استفاده از موادی با کیفیت فوق العاده هستیم . در مورد مهمترین اجزای کابین می توان به صندلی های اسپرت با روکش چرم و یا آلکانترا ، تریم از جنس فیبرکربن ، سیستم مسیریاب و سیستم صوتی Bang & Olufsen با 15 بلندگو و قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد .

آئودی آوانت RS6

آئودی آوانت RS6

آئودی آوانت RS6

جدای از مسائل ظاهری در زیر هود این خودرو قلب 4 لیتری V8 مجهز به توربوی دوقلو قرار دارد که برای این واگن قدرت 560 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر را فراهم کرده است . این پیشرانه به جعبه دنده 8 سرعته tiptronic متصل می شود که به کمک سیستمquattro قدرت را به هر 4 چرخ منتقل می کند . این مجموعه سبب شده اند تا این محصول آئودی شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه ای و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را داشته باشد . لازم به ذکر است که حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعت نیز با اضافه کردن پکیج دینامیک پلاس ، قابل دسترس می باشد .

Audi RS6 Avant
Audi RS6 Avant

برای به حداکثر رساندن بهره وری سوخت از تکنولوژی استارت – استاپ و همچنین سیستم غیرفعال کردن 4 سیلندر در مواقع عدم نیاز استفاده شده است . این ساختار باعث شده تا مصرف آوانت RS6 در هر صد کیلومتر ، 9.8 لیتر باشد .

کاهش 20 میلی ممتری ارتفاع سواری ، ترمزهای کربن – سرامیکی و سیستم تعلیق اسپرت سفارشی به منظور افزایش پایداری از دیگر موارد فنی مهم در این خودرو می باشد .

این خودرو در اویل تابستان سال آینده به بازار راه پیدا خواهد کرد .

آئودی آوانت RS6

آئودی آوانت RS6

آئودی آوانت RS6

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *