یِنکو SC کامارو ۲۰۱۷ با قدرت ۸۰۰ اسب‌بخار

یِنکو SC کامارو ۲۰۱۷ با قدرت ۸۰۰ اسب‌بخار

شرکت اِسپشالتی ویهِکل انجینیرینگ (SVE) اخیراً از آخرین نسخه یِنکو سوپرشارژِد کامارو مدل ۲۰۱۷ کرده که در آن از یک پیشرانه ۸۰۰ اسب‌بخاری استفاده شده است. ساخت این نسخه خاص به ۵۰ دستگاه محدود خواهد بود و به گفته SVE، شکی وجود ندارد که این خودروها، واقعاً سریع، بسیار سریع هستند. این در حالی است که قبلاً یک نسخه ۸۰۰ اسب‌بخاری از شورولت کورولت ۲۰۱۷ نیز روانه بازار شده و اینک یک گزینه تازه در دسترس علاقه‌مندان به کامارو SS قرار گرفته است. SS نیز از پکیجی مشابه آنچه برای کوروت ارائه شده، بهره می‌برد و همراه با گرافیک‌های نمادین «یِنکو»، یک آپگرید واقعی در زمینه پیشرانه پیدا کرده است.

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-side-close

شرکت SVE که در نیوجرسی امریکا مستقر است، از نام کلاسیک «یِنکو» برای محصولاتش که خودروهای عضلانی مدرن هستند، استفاده می‌کند. این خودروها میراث‌دار مدل‌های «ینکو کامارو» در سال‌های آخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی به‌شمار می‌روند.

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-rear-three-quarter

پکیج امسال SVE قدرت موتور LT-1 از یک سطح ساده ۴۵۵ اسب‌بخاری! به موقعیتی در تقابل با هل‌کت، با قدرت ۸۰۰ اسب‌بخار و گشتاور حداکثر ۱۰۱۶ نیوتن‌متر رسانده‌ و برای آنها که می‌خواهند در رقابت با خودروهای عضلانی دیگر، سربلند باشد، کاملاً مناسب است.

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-engine

در زیر کاپوت فیبرکربنی، موتور سفارشی کامارو قرار دارد که تجهیزاتی مانند یک میل‌لنگ آهنگری‌شده، شاتون‌های طرح H-beam، پیستون‌های آلومینیومی، سرسیلندرهای CNC برای LT-1، سیستم سوخت‌رسانی و انژکتورهای LT-4 و یک سوپرشارژر اختصاصی دریافت کرده است.

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-rear

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-front

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-seats

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-sill

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-front-three-quarter

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-rear-detail

2017-chevrolet-camaro-yenko-sc-side-passenger

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *