پیش‌نمایش سوپراسپورت درنده گمبالا Avalanche

پیش‌نمایش سوپراسپورت درنده گمبالا Avalanche

همه‌ی ما مجبوریم چند هفته‌ی دیگر را برای رونمایی کامل از خودروهای شاخص صبر کنیم اما حالا می‌توانیم پیش‌نمایشی از سوپرکار جدید گمبالا Avalanche داشته باشیم؛ و این خودرو ثابت می‌کند که ارزش منتظر ماندن را دارد…

gemballa-avalanche

گمبالا Avalanche که بر پایه‌ی نسل فعلی پورشه 911 توربو تولید شده به لطف قدرت 809 اسب بخاری و گشتاور حداقل 950 نیوتون متری، تمامی دیوانگی یک خودروی پیشرانه عقب را به ارمغان می‌آورد. برای افرادی که به آمار و ارقام علاقه‌مندند باید اعلام کرد قدرت این خودرو حدود 300 اسب بخار بیشتر از 911 توربوی استاندارد بوده است. خود 911 توربو در حدود 3 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این همه‌ی اطلاعاتی است که تا به اینجا در اختیار داریم و البته باید به چند تصویر نیز اشاره کنیم که نشان دهنده‌ی رنگ بنفش زیاد، قطعات فیبر کربنی و بال‌های کافی برای کسب مجوز از اداره‌ی نیروی هوایی فدرال است! به نظر می‌رسد که مهندسان گمبالا خواسته‌اند تا از پایدار بودن بخش عقب خودرو در سرعت‌های بالا اطمینان حاصل کنند.

gemballa-avalanche-2

ما هنوز هیچ اطلاعی درباره‌ی کارایی این خودرو نداریم اما به دست آوردن شتاب زیر 3 ثانیه و حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت به نظر نمی‌رسد کار چندان سختی باشد. ورای این موضوعات، مدیرعامل گمبالا آقای استفان کورباخ گفته که می‌خواهد برخی رکوردها را بشکند. او به Avalanche و خودروی دیگر شرکت یعنی GTR 780 EVO-R اشاره داشته است. این خودرو را هنوز ندیده‌ایم اما آن نیز در ژنو رونمایی خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *