پژو نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 را نادیده می‌گیرد!

پژو نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 را نادیده می‌گیرد!

ازآنجایی‌که صنعت خودرو در ورود به عصری دیجیتال است، خودروسازان دیگر به نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو به چشم رویدادی جذاب برای معرفی خودروها و تکنولوژی‌های جدید نگاه نمی‌کنند.
این موضوع در چند سال اخیر به وضوح ثابت شده چراکه شرکت‌های مختلفی بوده‌اند که از شرکت در رویدادهای مختلف جهانی انصراف داده‌اند.

Peugeot 3008 2016

همین چند وقت پیش استون مارتین، بنتلی، فورد، لامبورگینی، رولزرویس و ولوو اعلام کردند که در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 شرکت نمی‌کنند و البته شرکت هم نکردند. پورشه نیز اعلام کرده که با دست پر در نمایشگاه دیترویت حاضر نخواهد شد اما به جای آن تمرکز خود را رویدادهای نیویورک و لس‌آنجلس خواهد گذاشت.

Peugeot 3008 2017 GT

حدود 9 ماه به آغاز بکار نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 مانده اما پژو روشی مشابه را در پیش گرفته و مدیر بازاریابی شرکت Guillaume Couzy اعلام کرده که در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد.

New Peugeot 208 Rendering

پژو می‌گوید که بجای حضور در فرانکفورت پول بیشتری را روی پلتفرم‌های دیجیتال و به منظور معرفی مدل‌های جدید سرمایه‌گذاری خواهد کرد. البته این تصمیم سهم 1.7 درصدی پژو از بازار خودروی آلمان را نیز توجیه می‌کند.

Peugeot Factal Concept

Couzy گفته است:

ما روی رویدادهایی تمرکز خواهیم کرد که توانایی آزمایش خودروها را افزایش دهد. این امر منجر به انتخاب‌هایی (گهگاه) رادیکال می‌شود؛ مثلاً تصمیم به عدم حضور در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 یکی از آن‌هاست.

Peugeot Fractal Concept

جدای از عدم حضور در فرانکفورت 2017، مقامات پژو هنوز حضور یا عدم حضور خود در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 را نیز اعلام نکرده‌اند.

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *