پورشه راف با 750 اسب بخار قدرت

پورشه راف با 750 اسب بخار قدرت

راف (RUF) که یکی از معروفترین و قدیمی ترین تیونرهای پورشه در آلمان به حساب می آید مدل جدید CTR 3 را بروی پلاتفرم پورشه 911 برای کسانی که فکر می کنند پورشه آنها سرعت و قدرت کمی دارد، تولید کرده است. استفاده از یک قاب فضایی آلومینیومی و بدنه ساخته شده از کامپوزیت های پیچیده کولار، وزن این کوپه مهیج را کاهش داده است.

Porsche Ruf CTR-3
Porsche Ruf CTR-3

موتور 3.8 لیتری توربوی پورشه نیز با تغییرات انجام شده، 750 اسب بخار قدرت و 708 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این نیروی وحشتناک با یک گیربکس 6 سرعته به چرخهای عقب منتقل می شود تا در نهایت شتابی به اندازه 3.3 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر و حداکثر سرعت 377 کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان بیاورد. با این مشخصات حتی پورشه راف از پورشه 911 GT2 RS نیز سریعتر می باشد.

Ruf CTR-3 rear view

دیسک ترمزهای این پورشه 39 سانتی متر قطر داشته و توسط شش پیستون فشرده می شوند. چرخهای غول پیکر آن در جلو 19 و در عقب 20 اینچی می باشند و تنها توسط یک مهره در وسط بسته می شوند.

Ruf CTR-3 interior

قیمت این ماشین هنوز اعلام نشده اما اگر روزی در آینه وسط خودرو خود چهره بامزه و خندان این پورشه قرمز رنگ را دیدید، فریب نخورید و خیلی محترمانه راه را برای آن باز بگذارید!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *