پاناسونیک سیستم اینفوتینمنت مبتنی بر اندروید را معرفی کرد

پاناسونیک سیستم اینفوتینمنت مبتنی بر اندروید را معرفی کرد

پیشتر شرکتهای فیات کرایسلر و گوگل به همکاری خود برای تولید یک سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی خودرو اشاره کرده بودند. حال پاناسونیک در جریان CES 2017 از توسعه یک سیستم اینفوتینمنت مبتنی بر اندروید رونمایی کرد که با شراکت کمپانی کوالکام توسعه یافته است.

طبق گفته ها پاناسونیک قصد دارد یک سیستم اندرویدی مشابه آنچه که در اسمارت فون ها استفاده می شود را تولید کند که از پردازنده خودروی اسنپدراگون 820m به همراه چیپ گرافیکی آدرنو 530، پردازنده سیگنال دیجیتال 680 و مودم LTE بهره می برد.

سازنده بیان کرده که شرکت های تولیدکننده خودرو می توانند سیستم مذکور را بر اساس نیازهایشان شخصی سازی کرده و روی اتومبیل های خود نصب کنند.

بنابر اطلاعات بیان شده هدف آنها تولید یک سخت افزار آینده نگرانه است که پس از گذشت چند سال از رده خارج نشود. سیستم مذکور با اپلیکیشن ها و صفحه نمایش های مختلف سازگار بوده که در نتیجه آن می تواند توسط خودروسازان در اتومبیل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

گفتنی است که اندروید اتو شرکت گوگل یک سیستم متن باز بوده و اینفوتینمنت معرفی شده توسط پاناسونیک نیز بر پایه آنتوسعه پیدا کرده اما با آن متفاوت است. از جمله قابلیت های سیستم مذکور می توان به کنترل سیستم تهویه هوا، شیشه ها، قفل درها، رادیو و موارد دیگراشاره کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *