وقتی لکسس با قایق کانسپت خود وارد دریا می‌شود!

وقتی لکسس با قایق کانسپت خود وارد دریا می‌شود!

لکسس قایق کانسپت اسپورت خود را در جزیره‌ی Di Lido فلوریدا رونمایی کرده و تجسمی از آینده‌ی احتمالی خود داشته است، جایی که کمپانی وارد صنعت جدیدی می‌شود.

lex01

لکسس می‌گوید که الهام گرفتن برای این کار مطالعاتی غیرمعمول می‌تواند به مقدمه سازی دپارتمان دریایی تویوتا بازگردد. طیف محصولات جدید و لوکس پونام شرکت به زودی در ژاپن عرضه خواهند شد.

lex02

پس از چند روز تست و راندن قایق جدید، رئیس تویوتا آکیو تویودا تحت تأثیر قدرت پیشرانه‌های توربودیزل و کاراکتر خاص ساخته‌های شرکت قرار گرفته و ایده‌ی ساخت قایق پرفورمنس لکسس که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی سبد محصولات برند باشد به ذهنش رسیده است.

lex03

نتیجه‌ی نهایی کانسپت لکسس اسپورت بوده که در حال حاضر پروژه‌ای سفارشی است که برنامه‌ای برای تولید آن وجود ندارد. از ویژگی‌های این کانسپت می‌توان به عرشه‌ی بالاتر و تنه‌ی بیرونی‌تر اشاره کرد که به ساختار داخلی متصل شده و ساختار یک‌تکه‌ی آن از پلاستیک تقویت‌شده‌ی فیبر کربنی DFRP ساخته شده است. این ماده در ساخت لکسس LFA نیز بکار رفته است.

lex04

با استفاده از فیبر کربن در ساخت این قایق، لکسس در مقایسه با قایق‌های مشابه که از پلاستیک تقویت شده فایبرگلاس توانسته حدود دو تن از وزن قایق را کم کند.

lex11

نیروبخش این زیبای دریایی یک جفت پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری بنزینی لکسس است که بر پایه‌ی پیشرانه‌ی بکار رفته در RC F کوپه،GS F و LC500 ساخته شده‌اند. هر پیشرانه قدرت 440 اسب بخاری دارد. این میزان نیرو باعث می‌شود این کانسپت 12.7 متری بتواند با سرعت 43 نات (79 کیلومتر در ساعت) حرکت کند.

lex09

کابین سرنشین تریم چرمی داشته و جزئیات چوبی و شیشه‌ای نیز تکمیل کننده‌ی کار هستند. همچنین صندلی‌های کاناپه‌ای برای 6 نفر، یک میز و سیستم تهویه نیز در قایق تعبیه شده است. در آشپزخانه نیز یک ظرف‌شویی، یخچال و اجاق قرار گرفته است.

lex12

lex07

lex06

lex05

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *