ورژن ارتقا یافته خودروی تسلا مدل S احتمالا هفته آینده در دسترس قرار می گیرد

ورژن ارتقا یافته خودروی تسلا مدل S احتمالا هفته آینده در دسترس قرار می گیرد

بنابر شایعاتی که اخیرا از سوی وب سایت CNET منتشر شده اند، احتمالا بزودی و تا هفته آینده شاهد عرضه ورژنی ارتقا یافته از اتومبیل Model S تسلا خواهیم بود. با توجه به عملکرد تحسین برانگیز خودروی Model 3 و حجم پیش سفارشات آن، بعید نیست که تسلا واقعا برنامه هایی برای ارتقای Model S داشته باشد و حتی ممکن است که برخی قابلیت های کلیدی آن مانند پارک خودکار را بهبود بخشد.

به ادعای وب سایت مورد بحث، اطلاعات مربوط به این اتومبیل ارتقا یافته از منابع نزدیک به تسلا به دست آمده اند و گفته می شود که کمپانی مورد بحث می خواهد ورژنی لوکس تر و گران قیمت تر از Model S را تا هفته آینده در اختیار مخاطبان بگذارد.

اگر اطلاعات منتشر شده حقیقت داشته باشند، تسلا در تلاش است تا نه تنها امکانات داخلی Model S را دستخوش تغییر کند، بلکه جلوه ای جدید به ظاهر بیرونی آن نیز ببخشد. با توجه به این حجم از تغییرات، می توان انتظار داشت که تسلا به صورت مستقیم رقابت با برندهایی چون بی ام و، مرسدس بنز و آئودی را آغاز نماید.

ورژن ارتقایافته Model S احتمالا به داشبوردی از نو طراحی شده، صندلی های جدید و چراغ های LED مجهز شود و بدیهی است که همه این ها، خرج بیشتری روی دست خریداران خواهند گذاشت. هنوز به صورت دقیق نمی دانیم که چه تغییراتی در ورژن جدید Model S اعمال خواهد شد، اما می توان امیدوار بود که در هفته آتی خبرهای بیشتری در این باره بشنویم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *