همراه با آبارث 595 پیستای جدید در ژنو

همراه با آبارث 595 پیستای جدید در ژنو

بخش پرفورمنس فیات یعنی آبارث در یک زمان تنها روی دو مدل کار کرده و گاهی اوقات نیز تنها متمرکز بر یک خودرو بوده است؛ بنابراین دلیلی که آبارث برای ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از یک خودرو داشته برجسته خواهد بود؛ و ما این خودرو را در نمایشگاه خودروی ژنو امسال خواهیم دید.

abarth_ginevra_01

آبارث 595 پیستا خودرویی است که در ژنو حاضر خواهد بود، هرچند با نگاه به نام خودرو چیزی نخواهید فهمید اما یک نگاه به خود خودرو به شما خواهد گفت که شما با نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی فیات 500 روبرو هستید. این خودرو به سایر برادران خود در سبد محصولات این عقرب ایتالیایی که شامل 595 استاندارد، 595 توریسمو و 595 Competizione هستند خواهد پیوست.

abarth_ginevra_02

نسخه‌ی پیستا از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو با قدرت 160 اسب بخار استفاده کرده و در 7.3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز 215 کیلومتر در ساعت است. این مشخصات تقریباً با مشخصات نسخه‌ی آمریکایی فیات 500 آبارث برابری می‌کند.

abarth_ginevra_10

از شاخصه‌های این خودرو می‌توان به ترمزهای ویژه، سیستم تعلیق عقب Koni، رینگ‌های 17 اینچی، اگزوز مخصوص آبارث و… اشاره کرد. خریداران می‌توانند رنگ کالیپرهای ترمز و همچنین جزئیات سپرهای جلو و عقب را انتخاب کنند. همچنین می‌توان از بین گیربکس دستی یا سکونشئال یکی را انتخاب کرد.

abarth_ginevra_11

abarth-05

abarth_ginevra_03

abarth_ginevra_09

abarth_ginevra_12

abarth_ginevra_05

abarth_ginevra_06

آبارث همچنین دو نسخه از مدل 124 اسپایدر را نیز به ژنو خواهد آورد که یکی دارای صندلی‌های اسپورت و ویژگی‌های خاص شایسته‌ی این برند است. البته تاکنون تصاویر واضحی از این خودرو منتشر نشده است.

abarth_ginevra_11

abarth_ginevra_07

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *