نمایشگرهای تاشونده در سوپرماشین جدید مک‌لارِن!

نمایشگرهای تاشونده در سوپرماشین جدید مک‌لارِن!

مک‌لارن اخیراً با انتشار چند تصویر، اطلاعات جدیدی از کابین سوپرماشین آینده خود در اختیار رسانه‌ها قرار داد. نکته اصلی در این تصاویر، نمایشگر تاشونده پشت فرمان است که از آن به‌عنوان یک فناوری کاملاً جدید یاد می‌شود.

next-gen-mclaren-super-series-folding-driver-display-full-display-mode

این صفحه‌نمایش همانند انواع مرسوم تمامی اطلاعات موردنیاز راننده همچون سرعت، مسافت و مقدار سوخت موجود را نشان می‌دهد. از طرفی راننده هر زمان که احساس کرد نیازی بدان‌ها ندارد می‌تواند با فشار یک دکمه از شرشان خلاص شود. در این صورت صفحه‌نمایش تا شده و به‌صورت یک نوار باریک درمی‌آید که تنها اطلاعات اصلی را به نمایش می‌گذارد. توضیح آنکه کل مجموعه به داخل داشبورد رفته و لبه بالایی آن روبروی راننده قرار می‌گیرد.

next-gen-mclaren-super-series-folding-driver-display-slim-display-mode

در جانب دیگر، یک صفحه‌نمایش 8 اینچی لمسی در کنسول جلو تعبیه شده که تمامی عملکردهای سامانه اطلاعات و سرگرمی را بر عهده دارد. طبق گفته‌های خودِ کمپانی، چندین کاربرد مختلف اعم از کنترل سیستم صوتی و تصویری، رهیاب و دیگر ویژگی‌ها به همراه دسترسی‌های سریعِ بخش‌های مختلف همگی درون همین نمایشگر عمودی گنجانده شده است. این خودروساز فعلاً به گفتن این مورد بسنده کرده که کابین مدل جدید مجموعه‌ای از سوییچ‌های آلومینیومی، تودوزی چرم و طراحی نامتقارن خواهد بود. به نظر می‌رسد برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر چاره‌ای جز صبر کردن تا نمایشگاه آینده ژنو نداریم.

720s mclaren

سوپرماشین جدید مک‌لارن احتمالاً 720S نام گرفته و قلب 4 لیتری V8 توربو دوقلو با خروجی بیش از 700 اسب بخار (720 PS) خواهد داشت. ساختار فوق سبک فیبر کربنی آن علی‌رغم کاهش وزن 40 پوندی (18.14 کیلوگرمی) در مقایسه با 650S مقاوم‌تر و پایدارتر است. همچنین بر اساس ادعای مک‌لارن، در بحث بازدهی آئرودینامیک دو برابر بهتر از مدل پیشین عمل می‌کند. در پایان دعوت می‌کنم ویدوئوی مربوط به صفحه‌نمایش بحث‌برانگیز این هیولای انگلیسی را مشاهده بفرمایید.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *