نمایشگاه تیونینگ اسن 2012 [ویدئو]

نمایشگاه تیونینگ اسن 2012 [ویدئو]

بزرگترین نمایشگاه تیونینگ و تجهیزات جانبی اروپا که خبرنگاران از آن به عنوان نسخه اروپایی شده SEMA نیز یاد می کنند، همه سال در شهر Essen برگزار شده و امسال نیز در تاریخ یکم الی نهم دسامبر 2012 ( مطابق 11 الی 19 آذرماه 91 ) چهل و پنجمین دوره آن باشکوه هرچه تمام تر و با حضور بیش از 350 هزار بازدید کننده در کشور آلمان برپا شد. در اینجا نگاهی اجمالی به مهم ترین مدل های امسال خواهیم داشت . . .

Essen Motor Show 20127
Essen Motor Show 20127

TMG یا Toyota Motorsport GmbHسرانجام تصمیم به عرضه ی نسخه ی خیابانی گرفت تا با نام های بزرگی همچون M Power (تیونر تخصصی ب ام و) ، AMG (تیونر تخصصی مرسدس بنز ) و RS (تیونر تخصص آئودی ) به رقابت بپردازد . آن ها اولین محصول خود در این زمینه را در اسن رونمایی کردند . این محصول کانسپتی براساس لکسوس LS 460 و با نام TMG Sports 650 می باشد . TMG 650 همانطور که از نامش پیداست 650 اسب بخار قدرت دارد اما از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به ظرفیت 5 لیتری موتور V8 ، همراهی جعبه دنده ی 8 سرعته با ظرفیت بالا در انتقال گشتاور ، حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه ای اشاره کرد . این لکسوس متحول شده حداکثر کارایی را در دور موتور 6500 دور در دقیقه ارائه می دهد و همچنین به حداکثر گشتاور 765 نیوتن متر در 5460 دور در دقیقه دست پیدا می کند . این خودروی سایز لیموزین پس از تغییرات به 2050 کیلوگرم رسیده است برای مهار این لیموزین وحشی از کیت کربن – سرامیک برمبو بهره گرفته شده است .

TMG Sport 650 Concept
TMG Sport 650 Concept
TMG Sport 650 Concept
TMG Sport 650 Concept
TMG Sport 650 Concept
TMG Sport 650 Concept

اما کمی آن طرف تر از TMG 650 شاهد تحول محصولات مسابقه ای TMG هستیم . آن ها با رونمایی از GT86 CS-V3 قابلیت های خود را در زمینه تبدیل یک خودروی خیابانی به یک ریسر نشان دادند . برای اینکه با این خودرو رانندگی در پیست و مسابقه دادن را تجربه کنید باید با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 45,815 یورو را بپردازید . این ریسر با کمک موتور 2 لیتری باکسر توانایی تولید 200 اسب بخار در 7000 دور در دقیقه و همچنین حداکثر گشتاور 205 نیوتن متر را داراست . برای انتقال بهتر حس رانندگی اسپرت در این خودرو از جعبه دنده 6 سرعته ی دستی بهره گرفته شده است . از دیگر تغییراتی که برروی GT86 CS-V3 برای حضور در پیست اعمال شده می توان به کیت تعلیق موتور اسپرت اشاره کرد . برای بهبود سیستم ترمز این خودرو در سیستم خنک کاری و تهویه دیسک های جلو اصلاحاتی صورت گرفته است تا با همراهی پدهای مسابقه ای دیگر چیزی برای مهار این ریسر کم نباشد . GT86 CS-V3 مسیر مسابقه را با کفش های آلیاژی 17 اینچی که با لاستیک های مخصوص مسابقه پوشانده شده اند می پیماید . در داخل کابین نیز تغییراتی متناسب با عملکرذ مسابقه ای خودرو صورت گرفته که می توان به به رول کیج ، صندلی های مسابقه ای ، کمربند شش نقطه ای ، سیستم آتش خاموش کن و فرمان مخصوص مسابقه اشاره کرد .

TMG GT86 CS-V3
TMG GT86 CS-V3
TMG GT86 CS-V3
TMG GT86 CS-V3
TMG GT86 CS-V3
TMG GT86 CS-V3

SP81-R نام مدلی بود که تک آرت برپایه پورشه باکسترS (اتاق 981) و با رنگ مشکی و سبز به نمایشگاه آورده بود. در نمای ظاهری شاید اسپویلر جلو و همچنین ثابت عقب به همراه رینگ های LSC-Forged که سایزشان مابین 20 یا 21 اینچ قابل انتخاب است، بیشترین جلوه را درمیا سایر تغییرات اعمالی داشته باشند. به گفته اسپیدآرت این پکیج در سه مدل قابل سفارش است؛ اگر فقط سیستم اگزوز را تغییر دهید به قدرت و گشتاور تولیدی موتور هرکدام 20 واحد افزوده می شود، اگر برنامه ریزی ECU را تغییر دهید قدرت 35 اسب بخار و گشتاور 30 نیوتن متر بیشتر می شود و نهایتا اگر از پکیج توربو استفاده کنید قدرت موتور بیش از 80 اسب بخار بالا می رود.

SpeedArt SP-81R based on Porsche Boxster S
SpeedArt SP-81R based on Porsche Boxster S
SpeedArt SP-81R based on Porsche Boxster S
SpeedArt SP-81R based on Porsche Boxster S
SpeedArt SP-81R based on Porsche Boxster S
SpeedArt SP-81R based on Porsche Boxster S

در غرفه ی تیونر آلمانی Prior Design ، شاهد 4 محصول جدید این شرکت بودیم . آن ها با تغییراتی که برروی ائودی R8 ، ب ام و سری 3 ، مرسدس بنز C کلاس و رنجروور Evoque اعمال کرده بودند توانستند نگاه طرفداران پرشمار تیونینگ را به خود جلب بکنند . همه ی این چهار خودرو با کیت بدنه ی جدید و رینگ هایی با طراحی جدید پوشانده شده بودند .

این انگلیسی را ساخته اند تا با یک کیت پدنه نمایی پهن تر به آن بدهند . Prior Design نیز با تبعیت از این نسخه و با کمک گلگیرهای بزرگتر و گسترده ، رکاب های جانبی جدید و اسپویلر سقفی این رنجروور را به یک تانک تبدیل کرده است .
این انگلیسی را ساخته اند تا با یک کیت پدنه نمایی پهن تر به آن بدهند . Prior Design نیز با تبعیت از این نسخه و با کمک گلگیرهای بزرگتر و گسترده ، رکاب های جانبی جدید و اسپویلر سقفی این رنجروور را به یک تانک تبدیل کرده است .
این کیت نصب شده شباهت زیادی به کیت سری سیاه C63 AMG دارد اما این آن نیست . به کمک این کیت به این اشتوتگارتی سپر جدید جلو و عقب ، رکاب های جانبی جدید ، گلگیرهای گسترده تر در جلو وعقب و همچنین یک هود جدید پوشانده شده است . علاوه براین موارد در این مدل هم به کمک سیستم تعلیق KW ارتفاع سواری کاهش پیدا کرده است .
این کیت نصب شده شباهت زیادی به کیت سری سیاه C63 AMG دارد اما این آن نیست . به کمک این کیت به این اشتوتگارتی سپر جدید جلو و عقب ، رکاب های جانبی جدید ، گلگیرهای گسترده تر در جلو وعقب و همچنین یک هود جدید پوشانده شده است . علاوه براین موارد در این مدل هم به کمک سیستم تعلیق KW ارتفاع سواری کاهش پیدا کرده است .
ب ام و F30 سری 3 با لباس جدید خود چهره ای خشن تر پیدا کرده بود . کیت بدنه ی PD M1 که برروی این مدل نصب شده بود برای سری های قبلی سری 3 نیز قابل سفارش است . سپر جدید در جلو و عقب ، رکاب های جانبی ، اسپویلر عقب و ارتفاع کمتر نسبت به سطح زمین به لطف سیستم تعلیق KW از جمله تغییراتی است که این باواریایی به خود دیده است تا عملکردی فوق العاده در زمینه آیرودینامیک از خود نشان دهد
ب ام و F30 سری 3 با لباس جدید خود چهره ای خشن تر پیدا کرده بود . کیت بدنه ی PD M1 که برروی این مدل نصب شده بود برای سری های قبلی سری 3 نیز قابل سفارش است . سپر جدید در جلو و عقب ، رکاب های جانبی ، اسپویلر عقب و ارتفاع کمتر نسبت به سطح زمین به لطف سیستم تعلیق KW از جمله تغییراتی است که این باواریایی به خود دیده است تا عملکردی فوق العاده در زمینه آیرودینامیک از خود نشان دهد
از تغییراتی که این آئودی به خود دیده است می توان به اضافه شدن صحن گسترده تر و اسپویلر یکپارچه ، ورودی هوای یکپارچه و مجموعه ی جدیدی از mudguards به سپر جلو ، استفاده از روکش کربنی برای ورودی های هوا در کناره ها ، اسپویلر بزرگ و سپر با طراحی جدید در عقب ، آرک های بزرگتر چرخ های عقب و ورودی هوای سقفی از جنس کربن اشاره کرد .
از تغییراتی که این آئودی به خود دیده است می توان به اضافه شدن صحن گسترده تر و اسپویلر یکپارچه ، ورودی هوای یکپارچه و مجموعه ی جدیدی از mudguards به سپر جلو ، استفاده از روکش کربنی برای ورودی های هوا در کناره ها ، اسپویلر بزرگ و سپر با طراحی جدید در عقب ، آرک های بزرگتر چرخ های عقب و ورودی هوای سقفی از جنس کربن اشاره کرد .

تک آرت را بکشید دست از پورشه برنمی دارد چون تمام دوران حیات خود را مدیون همین موجود آلمانی است! این بار آنها به سراغ پورشه 911 کانورتیبل (اتاق 991) رفته اند که جزئیاتش بسیار شبیه مدل کوپه آن شده؛ اسپویلر زیر سپر جلو، اسپویلر ثابت عقب به همراه باله سه تکه ای که درمیان آن چراغ سوم ترمز تعبیه شده، رینگ های 21 اینچی پنج شاخه ای و نهایتا استفاده از تریم فیبرکربنی برای کنسول و چرم های مشکی الکانترا مهم ترین ویژگی های پکیج تک آرت خواهند بود.

Porsche 991 Cabriolet by TechArt
Porsche 991 Cabriolet by TechArt
Porsche 991 Cabriolet by TechArt
Porsche 991 Cabriolet by TechArt
Porsche 991 Cabriolet by TechArt
Porsche 991 Cabriolet by TechArt

دومین محصول تک آرت پورشه باکسترS بود که سپر جلویی آن به اسپویلر و پره های جداکننده ورودی هوا مجهز شده، در نمای جانبی رینگ های معروف 21 اینچی فرمولا بکار رفته و در عقب نیز سراگزوزهای پولیش شده فولادی ضدزنگ به همراه دیفیوزر و اسپویلر جدید خودنمایی می کنند. تک آرت همچنین ارتفاع تعلیق این اسپرت کانورتیبل را در جلو 30 و در عقب 20 میلیمتر کاهش داده است.

Porsche 918 Boxster S by TechArt
Porsche 918 Boxster S by TechArt
Porsche 918 Boxster S by TechArt
Porsche 918 Boxster S by TechArt
Porsche 918 Boxster S by TechArt
Porsche 918 Boxster S by TechArt

اسن 2012 نخستین جایی بود که MTM آلمان از جدیدترین پکیج خود برای نسخه های V10 آئودی R8 رونمایی می کرد. برای شروع MTM از رینگ های 20 اینچی Bimoto استفاده کرده که در جلو با تایرهای 245/30ZR20 و در عقب نیز با 315/25ZR20 میشلین از مدل Pilot Sport Cup پوشانده شده اند. سپس دیسک ترمز عقب بدون تغییر مانده اما در قسمت جلو قطر آنها به 380 میلیمتر رسیده است. برای سیستم تعلیق MTM از کمک ها و همچنین سیستم تنظیم ارتفاع KW از مدل Variant 3 بهره گرفته که می توانند ارتفاع خودرو را حداکثر 60 میلیمتر تغییر دهند؛ البته خود تیونر نیز 20 میلیمتر از ارتفاع استاندارد خودرو کاسته است. استفاده از صندلی های فیبرکربنی ریکاردو نیز به تنهایی 40 کیلوگرم از وزن خالص R8 کاسته اند.

در قسمت فنی MTM توانسته قدرت موتور 5.2 لیتری R8 را از 520 به 606 اسب بخار در 8,000rpm برساند، گشتاور تولیدی آن نیز با 30 واحد افزایش به مرز 560 نیوتن متر در 6,500rpm رسیده تا در نهایت شتاب صفرتاصد این سوپراسپرت کوپه از 3.9 به 3.5 ثانیه کاهش یابد که برای مدل اسپایدر آن نیز از 4.1 به 3.7 ثانیه محدود شده؛ حداکثر سرعت خودرو نیز در هر دو مدل با 10 واحد افزایش به بیش از 322 کیلومتر برساعت می رسد.

MTM Audi R8 V10 Coupe
MTM Audi R8 V10 Coupe
MTM Audi R8 V10 Coupe
MTM Audi R8 V10 Coupe
MTM Audi R8 V10 Coupe
MTM Audi R8 V10 Coupe

نخستین محصول لورینسر که برای CLS شوتینگ بریک آماده شده مانند مابقی تیون ها از یک کیت بدنه کامل از سپرهای جلو و عقب گرفته تا رکاب ها و اسپویلر سقفی و کیت اگزوز فولادی ضدزنگ برای این مرسدس؛ همچنین در یک طرف خودرو رینگ های 20 اینچی مشکی براق بکار رفته بود اما در طرف دیگر رینگ های 21 اینچی پولیش شده آلومینیومی خودنمایی می کردند.

Lorinser CLS Shooting Brake
Lorinser CLS Shooting Brake
Lorinser CLS Shooting Brake
Lorinser CLS Shooting Brake
Lorinser CLS Shooting Brake
Lorinser CLS Shooting Brake

دومین پکیج لورینسر برای شاسی بلندهای سری ML مرسدس بنز آماده شده که با سپرهای و رکاب های جدید، بدنه خودرو حدود 30 میلیمتر عریض تر از مدل های استاندارد است. لوریسنر سفارش این پکیج را برای انواع مدل های ML شامل نسخه های 3.5 و 4.6 و 5.5 لیتری را امکان پذیر کرده است.

Lorinser ML class
Lorinser ML class
Lorinser ML class
Lorinser ML class
Lorinser ML class
Lorinser ML class

جذاب ترین محصول لورینسر برپایه SL500 کانورتیبل ساخته شده؛ خودرویی که قدرتش به 530 اسب در 5,600rpm و گشتاور بیش از 800 نیوتن متر در فاصله دورهای 1,700 تا 3,800rpm می رسد. این خودرو شاید بهترین محصول لوریسنر برای آنهایی باشد که سرعت محدود شده 250 کیلومتر برساعتی این خودرو را نمی پسندند چرا که صفحه کیلومتر خودرو این بار تا 320 کیلومتر برساعت درجه بندی شده! جلوپنجره ای جدید به همراه سپرهای عریض جلو/عقب مهم ترین وجه تمایز این نسخه با مدل های استاندردش خواهد بود.

Lorinser SL500
Lorinser SL500
Lorinser SL500
Lorinser SL500
Lorinser SL500
Lorinser SL500

یک نگاهی گذری به این پورشه ی 911 خوش آب و رنگ بیاندازید . مطمئنا اولین نقطه ای که نگاه شما را به خودش جلب می کند رینگ های 20 اینچی آن است . به دلیل استفاده از همین رینگ های زیبا بود که این پورشه ی در غرفه Oxigin به نمایش درآمد .

Porsche 911 by Oxigin Wheels
Porsche 911 by Oxigin Wheels
Porsche 911 by Oxigin Wheels
Porsche 911 by Oxigin Wheels
Porsche 911 by Oxigin Wheels
Porsche 911 by Oxigin Wheels

به سراغ یک تیونر آلمانی دیگر می رویم تیونری که به اعمال تغییرات برروی سه محصول پرطرفدار M Power پا به نمایشگاه اسن گذاشته بود . Manhart Racing MH5 S Biturbo خودرویی است بر اساس ب ام و F10M M5 که با کیت آیرودینامیکی ساخته شده از فیبرکربن ، رینگ هایADV.1 و اصلاحات در پیشرانه و بهره گیری از سیستم تعلیق KW پا به نمایشگاه اسن 2012 گذاشته بود . کیت آیرودینامیکی نصب شده شامل اسپویلر جلو ، دیفیوزر و اسپویلر عقب و هود جدید از جنس فیبر کربن مجهز به سیستم ورودی هوای یکپارچه GTR می باشد . پس از دستکاری های موتور ، این خودرو به حداکثر قدرت 646 اسب بخار و حداکثر گشتاور 773 نیوتن متر و همچنین حداکثر سرعت 326 کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده است .

Manhart Racing MH5 S Biturbo
Manhart Racing MH5 S Biturbo
Manhart Racing MH5 S Biturbo
Manhart Racing MH5 S Biturbo
Manhart Racing MH5 S Biturbo
Manhart Racing MH5 S Biturbo

یک X6 به سبک خودروهای ارتش آمریکا اما توسط یک شرکت آلمانی که برای اولین بار در نمایشگاه اسن رونمایی شد . شرکت مانهارت ازWuppertal به کمک لاستیک های آفرود و طرح متفاوت به X6 M نمایی پرابهت تر بخشیده است .دیگر مورد اضافه شده به هیولای باواریا روکش کربنی موتور می باشد اما از جزئیات و قابلیت های خود موتور اطلاعاتی در دسترس نیست .

Manhart Racing MHX6 Dirt Edition
Manhart Racing MHX6 Dirt Edition
Manhart Racing MHX6 Dirt Edition
Manhart Racing MHX6 Dirt Edition
Manhart Racing MHX6 Dirt Edition
Manhart Racing MHX6 Dirt Edition

MH3 V8 R Biturbo به لطف تغییرات در پیشرانه قوی ترین خودروی کانورتیبل در کلاس خودش است . این محصول ب ام و با پوششی از فیبر کربن به کمک موتور 4.4 لیتری V8 که مجهز به توربوی دوقلو می باشد قادر است به حداکثر قدرت 655 اسب بخار و حداکثر گشتاور 975 نیوتن متر دست پیدا کند . با کمک این پیشرانه و حذف محدود کننده ها MH3 V8 R Biturbo توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعن را داراست . از دیگر موارد مهم اضافه شده به این محصول می توان به سیستم اگزوز Akrapovic Evolution مجهز به سیستم مبدل کاتالیزور و 4 خروجی دایره ای و سیستم تعلیق قابل تنظیم MHR اشاره کرد

Manhart Racing MH3 V8R Biturbo
Manhart Racing MH3 V8R Biturbo
Manhart Racing MH3 V8R Biturbo
Manhart Racing MH3 V8R Biturbo
Manhart Racing MH3 V8R Biturbo
Manhart Racing MH3 V8R Biturbo

گایگر آلمانی به سراغ خودروهای آمریکایی رفته بود . یکی از محصولات آن ها تبدیل دوج چارجر SRT8 به یک ماشین پلیس بود . این محصول با الگوبرداری از ماشین پلیس های بازی محبوب Need for Speed: Most Wanted به این شکل در آمده است و می خواهد با رینگ های 22 اینچی سیاه مات جدیدش به تعقیب خلافکاران بپردازد . موتور V8 این خودرو به قدرت 638 اسب بخار و گشتاور 820 نیوتن متر دست پیدا کرده است که این افزایش کارایی به لطف استفاده از کمپرسور و ارتقا ECU حاصل شده است .

Dodge Charger SRT8 Police Edition by Geiger
Dodge Charger SRT8 Police Edition by Geiger
Dodge Charger SRT8 Police Edition by Geiger
Dodge Charger SRT8 Police Edition by Geiger
Dodge Charger SRT8 Police Edition by Geiger
Dodge Charger SRT8 Police Edition by Geiger

گایگر همچنین با ارائه ی دومین پکیج تیونیگش برای شورولت کوروت ZR1 نشان داد که تیونری متبهر در زمینه ی خودروهای آمریکایی است . مهندسین این شرکت با استفاده از یک اینترکولر بزرگتر و یک سیستم اگزوز جدید قدرت 730 اسب بخار ، گشتاور 950 نیوتن متر و حداکثر سرعت 355 کیلومتر در ساعت را برای این خودرو به ارمغان آوردند .

Chevrolet Corvette ZR1 by Geiger
Chevrolet Corvette ZR1 by Geiger
Chevrolet Corvette ZR1 by Geiger
Chevrolet Corvette ZR1 by Geiger
Chevrolet Corvette ZR1 by Geiger
Chevrolet Corvette ZR1 by Geiger

برابوس B50 سوپراسپرتی است که پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر آن 85 اسب بیشتر از نسخه های استاندارد دارد یعنی 520 اسب بخار قدرت به همراه 820 نیوتن متر گشتاور که موجب شده در کمتر از 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد. اگر علاقه ای به سرعت محدود شده 250 ندارید برابوس برای شما دو محدوده جدید شامل 275 و 300 کیلومتر برساعتی نیز برای شما تدارک دیده! رینگ های 20 اینچیMonoblock و کمک های جدیدBilstein و همچنین کاهش 25 میلیمتری ارتفاع تعلیق مهم ترین مشخصه های این پکیج است که فعلا برای نسخه های SL350 آماده شده.

Brabus SL-Class B50
Brabus SL-Class B50
Brabus SL-Class B50
Brabus SL-Class B50
Brabus SL-Class B50
Brabus SL-Class B50

برابوس وایدستر که برپایه بنز G63 AMG ساخته شده، مجهز به موتوری 5.5 لیتری با توربوهای دوگانه است که 620 اسب بخار قدرت و 820 نیوتن متر گشتاور دارد. استفاده از رینگ های عظیم 23 اینچی، نصب سیستم Ride Control اختصاصی AMG، خروجی های کناری اگزوز و LEDهای قرارگرفته در زیر سپر شاید مهم ترین ویژگی های جالب توجه این شاسی بلند پیر باشند.

Brabus G 63 AMG Widestar
Brabus G 63 AMG Widestar
Brabus G 63 AMG Widestar
Brabus G 63 AMG Widestar
Brabus G 63 AMG Widestar
Brabus G 63 AMG Widestar

سومین محصول برابوس پکیجی برای نسخه های دیزلی CLS شوتینگ بریک بود که با قدرت 313 اسب بخار می توانست در 5.9 ثانیه به سرعت 100 و نایتا نیز به سرعت محدود شده 250 کیلومتر برساعت دست یابد. با حدود 89,000 دلار شما می توانید علاوه بر کیت بدنه و موتور، رینگ های جدید 19 اینچی مونوبلاک F اختصاصی برابوس را نیز سفارش دهید و با پرداخت مبلغ اضافی در حدود 9,000 دلار برابوس تریم داخلی کابین را نیز برای شما تغییر خواهد داد.

Brabus CLS 350 CDI Power Diesel Shooting Brake
Brabus CLS 350 CDI Power Diesel Shooting Brake
Brabus CLS 350 CDI Power Diesel Shooting Brake
Brabus CLS 350 CDI Power Diesel Shooting Brake
Brabus CLS 350 CDI Power Diesel Shooting Brake
Brabus CLS 350 CDI Power Diesel Shooting Brake

ای سی شنیتزر برای نخستین بار پکیج تقویتی خود را برای مدل M135i در اسن 2012 رونمایی کرد. آنها جدا از تغییر کامل سپر جلو/عقب، استفاده از سراگزوزهای Racing، رینگ هایType VIII در سه سایز 18 و 19 و 20 اینچ، تعبیه اسپویلر انتهای سقف، روکش آلومینیومی برای اهرم دنده و سیستمi-Drive، قدرت پیشرانه شش سیلندر این هاچ بک را نیز از 320 به حدود 360 اسب بخار افزایش داده اند.

BMW M135i by AC Schnitzer
BMW M135i by AC Schnitzer
BMW M135i by AC Schnitzer
BMW M135i by AC Schnitzer
BMW M135i by AC Schnitzer
BMW M135i by AC Schnitzer

Regula Exclusive تیونری بود که با دو محصول سبز رنگش برای سنت شکنی پا به اسن گذاشت ، چرا که کیت بدنه محصولات آن ها بر خلاف سایر تیونرها از کربن ساخته نشده است . یکی از محصولات آن ها آئودی R8 Grandoise بود که کیتی از جنس آرامید به تن داشت . این کیت 7698 یورویی که چهره ای پرابهت به این محصول بخشیده برای سایر مدل های آئودی R8 مانند V10 ، V8 Spyder و کوپه

نیز قابل سفارش است . علاوه بر رینگ این کیت بدنه ی زیبا ، رینگ های 20 اینچی Oxigin نیز زینت بخش سلطان ارباب حلقه ها شده است . در زمینه ی ارتقا موتور نیز مالکین می توانند با سفارش چیپ تیونینگ 1398 یورویی خودروی خود را به قدرت 560 اسب بخار برسانند .

Audi R8 by Regula Exclusive
Audi R8 by Regula Exclusive
Audi R8 by Regula Exclusive
Audi R8 by Regula Exclusive
Audi R8 by Regula Exclusive
Audi R8 by Regula Exclusive

دومین محصولی که در غرفه ی Regula Exclusive در معرض دید عموم قرار داشت یک پورشه پانامرا با کیت بدنه جدید بود . این کیت که شامل سپر جلو و عقب و رکاب های جدید می باشد از ماده ای با کیفیت انعطاف پذیری بالا ، که ترکیبی از پلی استر و پلی ارتان را داراست ساخته شده است . قیمت این رینگ 7594 یورو می باشد و برای تمامی مدل های پورشه پانامرا قابل سفارش است . البته با پرداخت 1500 یورو بیش تر ، این کیت از جنس فیبرکربن نیز قابل سفارش است .

Porsche Panamera by Regula Exclusive
Porsche Panamera by Regula Exclusive
Porsche Panamera by Regula Exclusive
Porsche Panamera by Regula Exclusive
Porsche Panamera by Regula Exclusive
Porsche Panamera by Regula Exclusive

ABT آلمان با نسخه فیس لیفت آئودی AS5 که اوایل 2012 رونمایی شده بود، به اسن آمد. به جز امکان سفارش رینگ های 18 تا 20 اینچی از مدل CR یا DR اختصاصی تیونر و همچنین انتخاب دیسک های 345 یا 380 میلیمتری برای ترمزها مهم ترین مشخصه پکیج ABT مربوط به پیشرانه این خودروست؛ قدرت موتور 1.8 لیتری از 170 به 211 اسب، قدرت موتور 2.0 لیتریTFSI از 210 به 270 اسب، قدرت موتور 3.0 لیتری دیزلی از 245 به 300 اسب و نهایتا قدرت موتور 3.0 لیتری بنزینی این آئودی از 272 به بیش از 380 اسب بخار افزایش یافته است.

ABT AS5 Coupe
ABT AS5 Coupe
ABT AS5 Coupe
ABT AS5 Coupe
ABT AS5 Coupe
ABT AS5 Coupe

شوک بزرگ نمایشگاه امسال همین خودروست! خوب به آن دقت کنید چرا که این سوپراسپرت تمام مسابقه ای پیشرانه ای 4.2 لیتری با توربوهای دوقلو داشته و می تواند 1,400 اسب بخار قدرت در 7,950rpm به همراه 1,160 نیوتن متر گشتاور در 5,600rpm تولید کند. 9ff چنان بلایی بر سر این خودرو که برپایه پورشه GT9 ساخته شده، آورده که با وزن 1340 کیلوگرمی و گیربکس هفت سرعته ترتیبی خود براحتی می تواند تا 437 کیلومتر برساعت سرعت بگیرد.

رینگ های 19 اینچی با تایرهای 255/35 در جلو و همچنین 20 اینچی با تایرهای 335/30 ساخت Continental در عقب، شتاب صفرتاصد 3.1 ثانیه، صفرتادویست 6.8 ثانیه و صفرتا سیصد 13 ثانیه ای از دیگر مشخصه های این هیولای 1,154,000 دلاری است. حالا باید ببینیم که در آینده هنسی ونوم چه جوابی به 9ff خواهد داد.

9ff GT9 Vmax
9ff GT9 Vmax
9ff GT9 Vmax
9ff GT9 Vmax
9ff GT9 Vmax
9ff GT9 Vmax

مشتریان جدید بی ام و سری3 تورینگ می توانند از آوریل 2013 لوازم جانبی جدیدی برای خودروی خود سفارش دهند که شامل سپرها، رکاب ها و سیستم اگزوز اسپرت خواهد بود. اما نسخه ای که بی ام و به اسن 2012 آورده بود جزئیاتی دیگری هم داشت مثل فرمان اسپرت، پدال های آلومینیومی، تریم کربنی و چرم های آلکانترا برای صندلی ها و … ؛ همچنین قدرت پیشرانه 2.0 لیتری دیزلی این استیشن از 184 به 200 اسب بخار افزایش یافته بود.

MW 3-Series Touring M Performance
MW 3-Series Touring M Performance
MW 3-Series Touring M Performance
MW 3-Series Touring M Performance
MW 3-Series Touring M Performance
MW 3-Series Touring M Performance

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *