نسل دوم هاوال H6 با طراحی و تکنولوژی جدید

نسل دوم هاوال H6 با طراحی و تکنولوژی جدید

هاوال H6 که پرفروش‌ترین شاسی‌بلند چینی محسوب می‌شود با نسل دوم خود در نمایشگاه خودروی شانگهای حاضر خواهد شد.

haval-h6-4

نسل دوم این خودرو با پیشرانه‌ی بنزینی 1.3 لیتری جدید و همان نسخه‌ی 2 لیتری توربوی نسل فعلی در دسترس خواهد بود. هر دو پیشرانه از گیربکس 7 سرعته دوکلاچه ساخت گترگ استفاده خواهند کرد. H6 جدید همچنین نسبت به مدل فعلی 40 میلی‌متر کوتاه‌تر و 40 میلی‌متر پهن‌تر خواهد بود.

haval-h6-2

علاوه بر استفاده از پیشرانه‌ای جدید، این خودرو از طراحی بیرونی جدیدی نیز برخوردار خواهد بود. در بخش جلویی از مجموعه چراغ‌های جدیدی استفاده شده که سریعاً ما را یاد آئودی Q5 می‌اندازند. از دیگر شاخصه‌های این بخش می‌توان به جلوپنجره‌ای با میله‌های کرومی افقی و مه شکن‌های کروی جدید اشاره کرد. بخش عقبی نیز بازنگری شده و شاهد چراغ‌های جدید، درب پشتی بهتر و خروجی‌های اگزوز با فرمی منحصربه‌فرد هستیم.

haval-h6-3

کابین این خودرو نیز نسبت به نسل فعلی پیشرفت چشمگیری داشته و در آن شاهد نشان‌دهنده‌های کاملاً دیجیتال و صفحه‌نمایش 12 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی هستیم. بسیاری از عناصر کابین H6 جدید ظاهری گوشه‌دار داشته و خود داشبورد نیز کمی به‌سوی راننده متمایل شده است.

haval-h6-5

مدیر طراحی هاوال آقای Pierre Leclercq درباره‌ی نسل جدید H6 گفته است:

H6 خودرویی بسیار مهم برای ما به شمار می‌رود. جانشین محصولی بسیار موفق شدن همیشه وظیفه‌ای سخت بوده است. ازآنجایی‌که H6 پرفروش‌ترین خودروی ماست، ارائه‌ی محصولی که برای مشتری ما اولویت شماره 1 باشد بسیار حیاتی بوده و ما این موضوع را در زمان توسعه‌ی نسل دوم H6 در نظر داشته‌ایم.

haval-h6-1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *