نسل جدید اوپل اینسیگنیا درصدد رقابت با سدان‌های پریمیوم

نسل جدید اوپل اینسیگنیا درصدد رقابت با سدان‌های پریمیوم

اوپل اینسیگنیا پیش‌ازاین به‌عنوان یک سدان متوسط خانوادگی با خودروهایی چون فورد موندئو، تویوتا اونسیس و فولکس‌واگن پاسات به رقابت می‌پرداخت؛ اما حالا مهندس ارشد اوپل آقای «Andrias Zipser» در گفتگویی با AutoNews گفته است که نسل جدید اینسیگنیا به لطف بهبود کیفیت و برخورداری از فناوری‌های جدید، می‌تواند تهدیدی برای خودروهای پریمیوم مطرح این کلاس همچون آئودی A4، ب‌ام‌و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس باشد.

opel_insignia7

وی دراین‌باره گفته است:

«اگر خریداران به استایل، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ماشین نگاه کنند و سپس به مبلغی که برای خرید آن باید بپردازند توجه کنند، متوجه می‌شوند که اینسیگنیا می‌تواند جایگزین خوبی برای سدان‌های پریمیوم بازار باشد».

وی دراین‌ارتباط به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید، نمایشگر سربالا، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، فناوری رانندگی نیمه‌خودکار و دیگر ویژگی‌های پیشرفته اینسیگنیا جدید اشاره کرده است.

opel_insignia3

opel_insignia2

opel_insignia4

نسل دوم اوپل/واکسهال اینسیگنیا بر اساس پلت‌فرم اپسیلون ۲ جنرال موتورز مشترک با شورلت مالیبو ساخته شده است و همچنین تحت برند بیوک ریگال نیز به‌زودی در ایالات‌متحده معرفی خواهد شد درحالی‌که در استرالیا هم با نام هولدن کومودور عرضه می‌گردد. اینسیگنیا جدید که بزرگ‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی خود شده است، در قوی‌ترین نمونه از یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو با 260 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

opel_insignia6

تولید این خودرو هفتهٔ گذشته در روسلزهایم آلمان آغاز شده اما پذیرش سفارش خرید آن دو ماه پیش باز شده است. قیمت اینسیگنیا از 25,940 یورو در آلمان و 17,115 پوند در انگلستان آغاز می‌شود و تحویل آن نیز از تابستان امسال شروع خواهد شد.

opel_insignia5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *