موستانگ پلیس، ستاره امسال نمایشگاه تیونینگ اسن در آلمان

موستانگ پلیس، ستاره امسال نمایشگاه تیونینگ اسن در آلمان

نمایشگاه خودروی اسن (Essen Motor Show) هر ساله در شهر اسن آلمان با هدف نمایش جدیدترین دستاوردها در زمینه تیونینگ برگزار می شود. این نمایشگاه در واقع نسخه آلمانی نمایشگاه معروف SEMA محسوب شده و در نوع خود دومین در جهان به شمار می رود.

essen-motor-show

یکی از پروژه هایی که هر ساله در اسن موتور شو توجهات زیادی را به خود جلب می کند، با عنوان TUNE IT! SAFE! شناخته می شود. این پروژه توسط کمپانی لاستیک سازی هانکوک پشتیبانی شده و در آن خودرویی کانسپت برای ناوگان پلیس آلمان طراحی می گردد.

ford-mustang-wolf-wide-50-is-the-new-tune-it-safe-concept-in-essen_2

برای نمایشگاه سال 2016 که اکنون در حال برگزاریست، اتومبیل پایه این پروژه باز هم از آمریکا انتخاب شده است. تیونر آلمانی Wolf Racing موستانگ اعطا شده توسط فورد را در بخش های مختلف مورد بهینه سازی قرار داده و نام Wolf Wide 5.0 را برای آن برگزیده است.

ford-mustang-wolf-wide-50-is-the-new-tune-it-safe-concept-in-essen_6-1

متخصصین این تیونر با اعمال تغییرات جزیی در موتور 5 لیتری، قدرت آن را به 455 اسب بخار ارتقا داده اند که نتیجه آن شتاب صفر تا صد 4.3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 268 کیلومتر در ساعت شده است.

ford-mustang-wolf-wide-50-is-the-new-tune-it-safe-concept-in-essen_5

در بخش ظاهری تغییرات زیادی دیده می شود. استفاده از رنگ آمیزی خاص مربوط به خودروهای پلیس آلمان و چراغ های گردان ساخت کمپانی معروف Hella که بر روی سقف نصب شده، در همان ابتدا جلب توجه می کنند.

ford-mustang-wolf-wide-50-is-the-new-tune-it-safe-concept-in-essen_3

برای ایجاد تمایز بیشتر بادی کیتی شامل اسپویلرهای جلو و عقب، رکاب های جانبی، دیفیوزرها و باله بزرگ عقبی بر روی این موستانگ نصب شده است. رینگ های 20 اینچی با لاستیک های دیواره کوتاه ساخت هانکوک نیز تکمیل کننده ظاهر خاص این موستانگ پلیس هستند.

ford-mustang-wolf-wide-50-is-the-new-tune-it-safe-concept-in-essen_7

ford-mustang-wolf-wide-50-is-the-new-tune-it-safe-concept-in-essen_4

بعد از معرفی در نمایشگاه اسن امسال، این موستانگ خاص به مدت یک سال در کانون توجه مجلات و نشریات مختلف قرار خواهد گرفت؛ درست همانند شورولت کوروت سال قبل و ب ام و X4 که در سال 2014 رونمایی شد.

law-and-order-on-four-wheels-chevrolet-corvette-police-car-by-tune-it-safe-photo-gallery_11

ac-schnitzer-x4-police-vehicle-makes-world-debut-at-2014-essen-moto-show-video-89445_1

خبر خوب برای تبهکاران آلمانی اینکه این موستانگ در خدمت نیروهای پلیس اتوبان نخواهد بود؛ خبر بد اینکه گزینه های بهتر دیگری در پارکینگ مقرهای پلیس برای ورود به اتوبان لحظه شماری می کنند!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *