ملاقات با نیسان پاترولی که ریچارد هموند را شرمنده کرد!

ملاقات با نیسان پاترولی که ریچارد هموند را شرمنده کرد!

اولین فصل گرندتور پر بود از موضوعات برجسته و طبق گفته‌ی برخی افراد موارد ناامیدکننده‌ی بسیار کمی در این برنامه به چشم می‌خوردند. خب جدای از نظر شما درباره‌ی این نمایش خودرویی باید گفت که قطعاً یک صحنه‌ی برجسته در گرندتور به چشم می‌خورد: مسابقه‌ی درگ پورشه 918 اسپایدر ریچارد هموند و نیسان پاترول!

nissan-patrol-gt-r

در آن مسابقه پاترول بی‌ادعا به بهترین وجه ممکن از خجالت هایپرکار هیبریدی 887 اسب بخاری آلمانی درآمد و البته ما حالا می‌دانیم که چرا این‌گونه شده است. این خودرو یک نیسان GT-R شدیداً تیون شده با بدنه‌ی پاترول است.

nissan-patrol-gt-r-01

به تازگی افرادی به دوبی مسافرت کرده‌اند تا با این پاترول دیوانه آشنا شوند.

nissan-patrol-gt-r-03

زیر پوست خودرو شاهد قوای محرکه‌ی کامل نیسان GT-R VR38 هستیم اما باید گفت حجم پیشرانه توسط تیم توسعه‌ی مسابقه‌ای T1 به 4.1 لیتر افزایش یافته است. با اصلاحات گسترده‌ای که در پیشرانه انجام شده قدرت خروجی آن به 1900 اسب بخار رسیده است. علاوه بر این پاترول یاد شده از گیربکس بازنگری شده‌ی GT-R و همچنین ترمزهای سرامیک کربنی و اکسل و ساب فریم‌های عقب گودزیلا بهره می‌برد.

nissan-patrol-gt-r-06

nissan-patrol-gt-r-05

nissan-patrol-gt-r-02

nissan-patrol-gt-r-04

[دانلود ویدئو] تا قبل از حضور در گرندتور افراد کمی با ماهیت این پاترول دندان‌شکن آشنا بودند اما حالا به مدد این برنامه همه می‌دانند که هرگز نمی‌توان با این خودرو شوخی کرد!

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *