معرفی نسخه ویژه جنسیس G90: یک بنتلی کره‌ای!

معرفی نسخه ویژه جنسیس G90: یک بنتلی کره‌ای!

جنسیس G90 با ترکیب اشرافیت و تکنولوژی به سرعت در حال تغییر نگاه‌ها نسبت به خودروهای کره‌ای است؛ اما هیوندای با معرفی نسخه ویژه G90 قدمی بالاتر برداشته و برخی از تکنولوژی‌های جدید را به نمایشگاه خودروی سئول آورده است.

genesis-g90-special-edition-02

گفته شده در طراحی این خودرو از کت‌وشلوار راه‌راه جنتلمن‌ها الهام گرفته شده و البته G90 نسخه ویژه با بدنه‌ی دو رنگ خود جلوه‌ی دیگری دارد. جنسیس سه نسخه از خودرو را ارائه کرده است: قهوه‌ای متالیک با خاکستری مات، خاکستری مات با نقره‌ای و آبی متالیک با سفید.

genesis-g90-special-edition-03

در هر نسخه یک رنگ دورتادور خودرو را احاطه کرده است؛ و کابین نیز با تریم چرم Nubuck، دوخت‌های ظریف، کف‌پوش‌های ارتقا یافته و… مزین شده است. مجموع تلاش‌ها منجر به تولید خودرویی شده است که بیش از پیش شبیه یک بنتلی بوده و کمتر و کمتر به یک هیوندای شباهت دارد و ما فکر می‌کنیم این همان چیزی است که کره ای ها به دنبالش هستند.

genesis-g90-special-edition-04

هنوز خبری درباره‌ی عرضه‌ی این خودرو در آمریکا منتشر نشده اما ظاهراً نسخه ویژه G90 اخیراً در مراسم اسکار و برای حمل افراد خاص در لس‌آنجلس مورد استفاده قرار گرفته است.

علاوه بر ارائه‌ی نسخه‌ی ویژه از G90، جنسیس به دنبال فرصتی برای اعلام برنامه‌های خود به منظور ارائه‌ی دو نسخه‌ی الکتریکی شده از G90 است. نسخه‌ی پلاگین هیبریدی این خودرو در سال 2019 و مدل کاملاً الکتریکی در سال 2021 از راه خواهند رسید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *