معرفی قایق فوق لوکس الهام گرفته از بوگاتی شیرون

معرفی قایق فوق لوکس الهام گرفته از بوگاتی شیرون

با برچسب قیمتی 2.6 میلیون دلاری، بوگاتی شیرون تنها خودروی افراد بسیار پولدار است. به زودی این افراد انگشت‌شمار قادر خواهند بود تا شمه‌ای از شیرون را در آب نیز احساس کنند!

bugatti-niniette-66-5

نه! تولید شیرون دوزیست در دستور کار نیست اما این برند فرانسوی با سازنده‌ی قایق‌های لوکس پالمر جانسون دست به همکاری زده و نتیجه‌ی آن قایق فوق لوکس بوگاتی Niniette 66 می‌باشد.

bugatti-niniette-66-1

این قایق که تنها به تعداد 66 دستگاه ساخته خواهد شد در طراحی خود به وضوح از شیرون الهام گرفته و به خریداران خوش‌اقبال خود چیزی فراتر از این دنیا را ارائه می‌کند.

bugatti-niniette-66-12

نیروگاه این قایق لوکس پیشرانه‌ی 8 سیلندر مان با قدرت تولیدی 1200 اسب بخار است و همین امر باعث رسیدن قایق به حداکثر سرعت 44 نات می‌شود. همانند شیرون، تمامی قدرت تولیدی پیشرانه با تجمل و راحتی غیر قابل رقابتی تکمیل می‌شود.

bugatti-niniette-66-7

در بخش پایین عرضه شاهد کابین جادار و فضای نشستن بزرگی خواهید بود که شامل نیمکت مدرنی است که حد نهایی تجمل را نشان می‌دهد.

bugatti-niniette-66-2

از دیگر امکانات Niniette 66 می‌توان به جکوزی، بار نوشیدنی‌ها و مکانی برای لذت بردن از نور خورشید اشاره کرد. این قایق فوق لوکس حتی از خط C شکل مشهور شیرون نیز الهام گرفته است.

bugatti-niniette-66-9

مدیر طراحی و سرطراح کابین بوگاتی گفته است:

من قویاً باور دارم که فلسفه‌ی طراحی بوگاتی به حدی منحصربه‌فرد و اصیل بوده که توانسته در محصولات زیادی بکار رود. هرچند، یک قایق محصولی خاص است.

bugatti-niniette-66-4

bugatti-niniette-66-13

bugatti-niniette-66-11

bugatti-niniette-66-3

bugatti-niniette-66-8

هنوز جزئیات مربوط به بهای این قایق اعلام نشده اما اگر نمی‌توانید از عهده‌ی خرید 10 دستگاه شیرون بربیایید پس احتمالاً نخواهید توانست Niniette 66 را هم بخرید!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *