معرفی فیس‌لیفت نیسان X-TRAIL مدل 2017

معرفی فیس‌لیفت نیسان X-TRAIL مدل 2017

مدتی است که خودروی نیسان X-TRAIL در کشورمان پیش‌فروش می‌شود اما به‌زودی نسخه فیس‌لیفت آن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد که در سطور ذیل توضیح آن به عرض می‌رسد.

nissan-xtrail-00

آنچه را که در تصویر می‌بینید نسخه فیس‌لیفت نیسان X-TRAIL برای بازار چین است. انتظار می‌رود که این نسخه در ماه آوریل سال جاری و در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش درآمده و از نیمه دوم سال جاری نیز فروش آن در بازار چین آغاز گردد. این فیس‌لیفت شامل مواردی چون: یک نوار بسیار براق کرومی، چراغ‌های جدید، سپرهای جدید، رینگ‌های آلومینیمی جدید و نیز به‌روزرسانی کابین، می‌گردد.

nissan-rogue-x-trail-facelift-hero

nissan-rogue-x-trail-facelift-rear

در بخش عقب، خطوط و هندسه چراغ‌ها تغییری به خود ندیده است ولی نمای ظاهری آن کاملاً دگرگون گشته است. ضمن آنکه، سپر عقب هم دستخوش تحول شده و یک نوار براق کرومی به آن ضمیمه شده است.

nissan-rogue-x-trail-facelift-front

nissan-rogue-x-trail-facelift-side

نسخه فعلی و یا غیر فیس‌لیفت نیسان X-TRAIL، در سال 2014 میلادی رونمایی شد و فعلاً هم در خاک چین به اشتراک، توسط شرکت نیسان ژاپن و دانگ فنگ چین تولید می‌شود. بهای آن از 181,800 یوآن شروع و به 267,800 یوآن ختم می‌گردد که معادل دلاری آن تقریباً بین 29,700 الی 43,800 دلار می‌گردد.

nissan-rogue-x-trail-facelift-interior

پیشرانه‌های نصب شده در آن شامل: یک نسخه 2 لیتری 150 اسب بخاری و یک نسخه 2.5 لیتری 186 اسب بخاری می‌گردد. نسخه فعلی با گیربکس‌های 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT و به دو صورت تک دیفرانسیل (2WD) و دو دیفرانسیل (4WD) عرضه می‌شود؛ اما نسخه فیس‌لیفت این خودرو تنها با گیربکس CVT و به‌صورت دو دیفرانسیل (4WD) عرضه خواهد شد. ضمن آنکه، پیشرانه‌ها و سیستم‌های انتقال قدرت نصب شده در آن درست همانند نسخه فعلی (غیر فیس‌لیفت) بوده و با بهایی در همان حول‌وحوش فروخته خواهد شد.

nissan-rogue-x-trail-hybrid-front

Nissan X-Trail

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *