معرفی فیس‌لیفت تویوتا سی‌ینا پیش از نمایش در نمایشگاه نیویورک

معرفی فیس‌لیفت تویوتا سی‌ینا پیش از نمایش در نمایشگاه نیویورک

درحالی‌که هوندا، کرایسلر و کیا نسل جدید مینی‌ون‌های خود را راهی بازار کرده‌اند تویوتا تصمیم گرفته است نسل کنونی مینی‌ون سی‌ینا خود را همچنان با انجام فیس‌لیفتی برای مدل 2018 در بازار حفظ کند. بارزترین تغییرات ظاهری این فیس‌لیفت در قسمت جلوی خودرو رخ داده است که شامل ایجاد تغییراتی در جلوپنجره و سپر جلو می‌شود؛ اما غیر از این‌ها، سه رنگ بیرونی جدید هم برای سی‌ینا فیس‌لیفت ارائه شده است.

2018-toyota-sienna-1

اما غیر از تغییرات ظاهری، تویوتا این مینی‌ون محبوب را در بخش تکنولوژی و تجهیزات هم ارتقاء داده است. سی‌ینا در تیپ‌های مختلفی بنام‌های L، LE، SE و XLE عرضه خواهد شد که برای تمامی آن‌ها یک پکیج ایمنی بنام TSS-P شامل سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل راداری، سیستم هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار به همراه نسخهٔ جدیدی از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Entune 3.0 و ناوبری متصل به‌صورت استاندارد ارائه شده است.

2018-toyota-sienna-3

toyota_sienna_se_50

toyota_sienna_se_40

اما غیر از این‌ها، از تیپ SE به بالا شیشه‌های چندلایهٔ جدید نیز ارائه شده است که سروصدا و ارتعاشات را کاهش می‌دهد. همچنین تیپ‌های LE، SE و XLE نیز به اینترنت وای فای مجهز شده‌اند. دیگر به‌روزرسانی‌های تکنولوژیک این خودرو شامل ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید برای صندلی‌های عقب با قابلیت اتصال به دستگاه‌های اندرویدی، دوربین 360 درجه، صفحه‌نمایش 4.2 اینچی TFT و پنج پورت USB می‌شود که تمامی سه ردیف صندلی‌ها را پوشش می‌دهد. تویوتا سی‌ینا فیس‌لیفت برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک به نمایش درخواهد آمد.

2018-toyota-sienna

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *