معرفی تاتا Racemo کانسپت در ژنو

معرفی تاتا Racemo کانسپت در ژنو

زیربرند تازه تأسیس تاتا موتورز که تامو Tamo نام دارد از اولین خودروی اسپورت خود در فرم کانسپت رونمایی کرد. این خودرو که Racemo نام گرفته در تشکیلات برندی ساخته خواهد شد که تلاش دارد تصویری جدید از تاتا موتورز را به مردم ارائه کند.

2017-tata-racemo-concept04

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 1.2 لیتری توربویی است که قدرت 190 اسب بخاری و گشتاور 210 نیوتون متر دارد. این پیشرانه به گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک با پدال شیفترها متصل شده است.

2017-tata-racemo-concept08

طول خودرو به‌طور سورپرایز کننده‌ای زیر 4 متر است. این خودرو از زبان طراحی جمع‌وجور Racemo استفاده کرده و در آن شاهد جلوپنجره‌ی بزرگ هستیم. نمای عقب خودرو نیز همانند نمای جلو گیرا و احساس‌برانگیز است.

2017-tata-racemo-concept03

علاوه بر نسخه‌ی خیابانی Racemo، تاتا برنامه‌هایی برای ارائه‌ی نسخه‌ی مخصوص پیست اولین سوپرکار خود را نیز دارد.

2017-tata-racemo-concept05

طرفداران بازی‌های ویدئویی نیز خوشحال باشند زیرا این خودرو در بازی فورزا هوریزون 3 حاضر خواهد بود.

2017-tata-racemo-concept09

Guenter Butschek مدیرعامل تاتا در زمان رونمایی از این خودرو گفت: “ما زیر برند تاموی خود را در پاسخ به تکنولوژی‌ها، تجارت‌ها و همکاری‌های جدید عرضه کردیم. RACEMO اولین نوآوری تامو و احساس عاطفی ماست. این خودرو نشان دهنده‌ی تغییرات رخ داده در تاتاموتورز است و آینده‌ی نسل ارتباطی هند را پیش خواهد برد.”

2017-tata-racemo-concept06

او ادامه داد: “از طراحی و استایل گرفته تا تجربه رانندگی و تکنولوژی، RACEMO به عنوان بخشی از اکوسیستم دیجیتال اطراف زندگی بوده و با حضور جدید خود نشان دهنده‌ی تغییرات زیادی خواهد بود.”

2017-tata-racemo-concept01

2017-tata-racemo-concept

2017-tata-racemo-concept12

2017-tata-racemo-concept02

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *