مشخصات کانسپت کامارو Track حاضر در ژنو

مشخصات کانسپت کامارو Track حاضر در ژنو

شورولت از کانسپت ویژه‌ی کامارو در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 پرده‌برداری کرد.
خودروی یاد شده که کامارو Track نام گرفته یک هیولای تمام پرفورمنس نظیر ZL1 1LE که تازگی رونمایی شده نخواهد بود. بجای آن به نظر می‌رسد این خودرو بر پایه‌ی کامارو SS ساخته و پرداخته شده و به پکیج آپشنال 1LE مجهز شده است.

chevrolet-camaro-track-concept-1

برخی از شاخص‌ترین عناصر طراحی این خودرو دربردارنده‌ی رنگ سبز روشن بدنه، ترمزهای برمبو، سیستم تعلیق با ارتفاعی کمتر (30 میلی‌متر)، رینگ‌های 20 اینچی و رکاب‌های جانبی مشکی و اسپلیتر جلو است. از دیگر ویژگی‌های جذاب کامارو Track مفهومی می‌توان به دیفرانسیل لغزش محدودی اشاره کرد که در این سگمنت به‌صورت انحصاری وجود دارد.

chevrolet-camaro-track-concept-5

نیروبخش این خودروی مفهومی پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری با قدرت 446 اسب بخار و گشتاور 617 نیوتون متر است که به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با پدال شیفترها کار می‌کند. هنوز جزئیات عملکردی این خودرو مشخص نشده است. در کابین نیز می‌توان به صندلی‌های اسپورت ریکارو، غربیلک فرمان D شکل و استراحت گاه دست کنسول مرکزی به همراه پدال‌های آلومینیومی و کف‌پوش‌های ویژه اشاره کرد.

chevrolet-camaro-track-concept-3

هنوز مشخص نیست که چرا شورولت این خودرو را در اروپا رونمایی کرده زیرا مدل استاندارد کامارو تنها در آمریکا عرضه می‌شود. خب هر چه که باشد، ما منتظر اخبار جدید درباره‌ی این خودرو هستیم.

chevrolet-camaro-track-concept-8

chevrolet-camaro-track-concept-7

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *