مشخصات هیوندای جنسیس

مشخصات هیوندای جنسیس

جنسیس Genesis تلاش هیوندای برای دستیابی به بازار خودروهای لوکس و عرض اندام در برابر رقبایی نامدار است . این خودرو که اولین خودرو دیفرانسیل عقب هیوندای محسوب می شود قرار است در بازاری که غول هایی مانند مرسدس بنز، BMW و لکسوس حضور دارند قدرت نمایی کند. جنسیس در رده خودروهای F-segment سدان مجلل قرار دارد که در اخیراً وارد کشور شده است. طراحی این خودرو در همان نگاه اول ما را به یاد مرسدس بنز اس کلاس و در نمای پشت، بی ام و می اندازد.

hyundai genesis

این خودرو به موتور 3.8 لیتری شش سیلندر با گیربکس شش دنده اتوماتیک با تعویض دستی مجهز است.
موتور 3800 سی سی جنسیس این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید پدال گاز را تا سرعت 260 کیلومتر در ساعت بفشارید که این امر موجب می شود تا این خودرو بتواند نظر علاقمندان به سرعت را به خود جلب کند. از سوی دیگر برای رسیدن به شتاب صفر تا صد با این خودرو شما تنها به 6.7 ثانیه زمان نیاز دارید. رسیدن به شتاب اولیه در مدت زمانی کمتر از هفت ثانیه را می توان از جمله امتیازات این خودرو دانست.

hyundai genesis 2010

و اما از لحاظ میزان مصرف سوخت جنسیس به باک 73 لیتری مجهز است و در هر صد کیلومتر و در سیکل ترکیبی 9.5 لیتر بنزین می سوزاند میزان مصرف سوخت این خودرو در جاده و شهر نیز به ترتیب 7.2 و 13.6 است. از لحاظ تجهیزات ایمنی نیز جنسیس به ترمز ABS و EBD مجهز است. علاوه بر این تجهیزات و به منظور افزایش ضریب ایمنی در این خودرو هشت ایربگ به همراه سیستم محافظت از سر در این خودرو نیز پیش بینی شده است. سیستم الکتریکی محافظت از سر پیش از این تنها در خودروهایی مانند مرسدس، بی ام و و لکسوس نصب می شد. از دیگر امکانات این خودرو می توان به فرمان برقی، سان روف برقی، سیستم بخارزدایی اتوماتیک شیشه ها، برف پاک کن حساس به باران، شیشه جلو و عقب ضد اشعه، سنسور پارک عقب، کروز کنترل و راهنمای آینه بغل اشاره کرد.

2010 hyundai genesis

جنسیس در بازار دنیا به قیمت 33 میلیون و 300 هزار تومان عرضه می شود اما این خودرو در بازار داخلی 69 میلیون و 100 هزار تومان قیمت خورده است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *