فورد موستانگ مدل 2018 احتمالا بدون نسخه شش سیلندر تولید می شود

فورد موستانگ مدل 2018 احتمالا بدون نسخه شش سیلندر تولید می شود

برای سال 2018 کمپانی فورد قصد دارد خودروی عضلانی محبوب و پرطرفدار خود را با چهره ای بروزتر و گیربکسی ده دنده ارایه کند. اما شنیده ها حکایت از آن دارند که شاید اتفاقات دیگری نیز رخ بدهد.

در حال حاضر شایعاتی پیرامون نسخه شش سیلندر موستانگ یا با تلفظ صحیح تر ماستَنگ مطرح است مبنی بر اینکه مدل سال 2018 بدون موتور V6 ارایه خواهد شد. بر اساس این گمانه زنی ها که ظاهرا از نمایندگی های فورد سرچشمه گرفته، این شرکت موستانگ مدل 2018را با موتورهای اکوبوست 2.3 لیتری 4 سیلندر و هشت سیلندر 5 لیتریراهی بازار خواهد کرد.

ford-mustang-2016-8

به دلیل عملکرد بسیار نزدیک موستانگ چهار سیلندر اکوبوست و نسخه شش سیلندراحتمال به واقعیت تبدیل شدن این شایعات زیاد به نظر می رسد. از سویدیگر ظاهرا در لیست آپشن های جدید برای موستانگ 2018 در نسخه 4 و 8 سیلندر نام سیستم تعلیق تطبیق پذیر MagneRide نیز دیده می شود که قبل از این جزو تجهیزات استاندارد Shelby GT350 بود. همچنین اگزوزهای دوگانه و پکیج های پرفورمنس کارخانه ای نیز فقط برای موتورهای 4 و 8 سیلندر قابل انتخاب خواهند بودو خبری از نام نسخه V6 نیست. در صورت حذف نسخه موستانگ شش سیلندر، فورد احتمالا با این آپشن ها قصد دارد مشتریان خود را راضی نگه دارد.

mst17_pg_048_ext_full

ford-mustang_shelby_gt350_2017-2

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، موستانگ 2018 با گیربکس ده دنده خودکار ارایه خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا این گیربکس جایگزین نمونه 6 سرعته می شود یا به عنوان یک آپشن قابل انتخاب خواهد بود.

mst17_pg_010_ext_full

در کنار موارد یاد شده، چند وقتی است خبرهاییمبنی بر توسعه یک موتور 8 سیلندر جدید با حجم 4.8 لیتر توسط فورد وجود دارد؛ شاید این موتور هم برای اولین بار با موستانگ 2018 وارد خطوط تولید شود. امکان سفارش رنگ های جدید مثل نارنجی آتشین و گونه خاصی از رنگ قرمز (با نام Royal Crimson) بخش دیگری از تغییرات احتمالی برای اسب سرکش آمریکایی است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *