غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

به نظر می‌رسد غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 بیشتر از آن چیزی خواهد بود که فکر می‌کردیم.

automakers-skipping-iaa-2017-3

علاوه بر دو برند گروه پژو-سیتروئن (پژو و DS)، خودروسازان شهیری چون نیسان، اینفینیتی، فیات، جیپ و حتی آلفارومئو اعلام کرده‌اند که به دلایل مالی در نمایشگاه فرانکفورت حضور پیدا نمی‌کنند.

automakers-skipping-iaa-2017-2

طبق گفته‌های سازمان دهندگان نمایشگاه فرانکفورت (VDA)، علیرغم اینکه برخی خودروسازان تصمیم گرفته‌اند تا در نمایشگاه حضور پیدا نکنند، بیش از 50 برند دیگر از اروپا، آمریکا و آسیا برنامه‌هایی برای حضور در فرانکفورت دارند.

automakers-skipping-iaa-2017-1

در میان شرکت‌کننده‌ها، خودروسازان جوان آسیایی نیز به چشم خواهند خورد که برای اولین بار در فرانکفورت حضور پیدا می‌کنند. همچنین غول‌های تکنولوژی بزرگی چون کوالکام، سونی و IBM نیز در فرانکفورت حاضر خواهند بود.

automakers-skipping-iaa-2017-4

مدیرعامل VDA می‌گوید:

طبیعتاً زمانی که خودروسازانی در فرانکفورت حضور پیدا نمی‌کنند ما حسرت می‌خوریم. دلایل این کار مختلف هستند اما عموماً به مسائل مالی یا سیاست‌های کمپانی مرتبط هستند. هرچند شرکت‌کننده‌ها از برندهای قوی صنعت خودرو هستند و درب‌ها برای بازگشت آن‌ها در آینده باز است.

سخنگوی گروه پژو-سیتروئن گفته که برند سیتروئن به منظور پشتیبانی از معرفی محصولات در فرانکفورت حاضر خواهد بود. هرچند پژو و DS تصمیم گرفته‌اند تا از طریق روش‌های بازاریابی متفاوتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

Nissan Kicks 2017

نادیده‌گیری فرانکفورت توسط نیسان نتیجه‌ی مستقیم تجدیدنظر جهانی استراتژی حضور برند در نمایشگاه‌ها و رویدادها است. سخنگوی نیسان اروپا گفته است:

با حرکت رو به جلو ما استراتژی منعطفی را با استفاده از ترکیب خودرو، مصرف‌کننده و رویدادهای اختصاصی نیسان اتخاذ خواهیم کرد تا بتوانیم جذابیت خود را افزایش دهیم.

اگرچه فیات کرایسلر از صدور اطلاعیه‌ای رسمی خودداری کرده اما منابع مختلف می‌گویند که این گروه در نمایشگاه امسال فرانکفورت غایب خواهد بود و البته طبق گفته‌های Automobilwoche، میتسوبیشی و ولوو نیز غرفه‌ای در فرانکفورت نخواهند داشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *