عرضهٔ میتسوبیشی گرند لنسر در چین و دیگر بازارهای آسیایی

عرضهٔ میتسوبیشی گرند لنسر در چین و دیگر بازارهای آسیایی

چند وقتی است که مشخص شده میتسوبیشی قصد دارد تولید سدان محبوب و نمادین خود یعنی لنسر را بدون معرفی جایگزین متوقف کند؛ اما در همین حال چندی پیش خبرهایی از معرفی نسخهٔ جدیدی از این خودرو با نام گرند لنسر جهت عرضه در بازار چین منتشر شد. حال چند تصویر جدید از این خودرو منتشر شده و مشخص شده است که گرند لنسر تنها در چین، تایوان و دیگر بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد؛ بنابراین هرچند عرضهٔ لنسر در دیگر نقاط جهان به‌زودی خاتمه خواهد یافت اما میتسوبیشی قصد دارد تولید و عرضهٔ این خودرو را با تغییراتی و البته با نام گرند لنسر همچنان در بازارهای آسیایی ادامه دهد.

2018-mitsubishi-lancer-8

گرند لنسر اساساً یک نسخهٔ باز طراحی‌شده از همان لنسر است که تغییرات نسبتاً زیادی در بدنهٔ آن انجام شده است. در قسمت جلو سپر تغییر کرده و فرم پویایی به خود گرفته است، جلوپنجره و چراغ‌ها تغییر کرده و به زبان طراحی جدید میتسوبیشی شبیه شده‌اند و دو قطعهٔ کرومی بومرنگ شکل نیز به این قسمت اضافه شده است. در عقب نیز شاهد تغییراتی کلی هستیم به‌گونه‌ای که چراغ‌ها و فرم سپر دگرگون شده و جا پلاک هم از درون سپر به روی درِ صندوق بار انتقال پیدا کرده است.

2018-mitsubishi-lancer-1

2018-mitsubishi-lancer-2

2018-mitsubishi-lancer-3

در کابین نیز طرح جدیدی بکار رفته و برای ارائهٔ نمایی پریمیوم‌تر، داشبورد از متریال نرم‌تری ساخته شده و با قطعات نقره‌ای‌رنگ تزئین شده است. همچنین در این قسمت یک صفحه آمپر دیجیتالی و یک نمایشگر لمسی 8 اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه شده است.

2018-mitsubishi-lancer-6

تاکنون تنها یک پیشرانه برای گرند لنسر در نظر گرفته شده که از نوع 1.8 لیتری چهار سیلندر بنزینی با 140 اسب بخار قدرت است. همچنین میتسوبیشی برای انتقال نیروی این موتور نیز تنها یک گیربکس را ارائه کرده است که از نوع CVT بوده و نیرو را به چرخ‌های جلو می‌رساند. این گیربکس به‌صورت مجازی دارای حالت تعویض دندهٔ دستی شش سرعته است و امکان سفارش پدال‌های تعویض دنده از پشت غربیلک فرمان نیز برای آن وجود دارد. بدین ترتیب مشخص است که میتسوبیشی لنسر مُرده و بجای آن گرند لنسر برای بازارهایی محدود متولد شده است.

2018-mitsubishi-lancer-4

2018-mitsubishi-lancer-5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *