عبور از روی خودروها در ترافیک شلوغ

عبور از روی خودروها در ترافیک شلوغ

شرکت «وِریزون» از یک جیپ گرند چروکی اصلاح‌شده برای ارائه ماژول جدید ارتباطی برای وسایل نقلیه موسوم به هام (Hum) استفاده کرده است. این ماژول با استفاده از یک پورت OBD II برای مدل‌های ۱۹۹۶ تاکنون در دسترس قرار گرفته است. این شاسی‌بلند اصلاح‌شده با نام «هام رایدر» شناخته می‌شود.

jeep-grand-chreokee-hum-rider-by-hum-by-verizon

این جیپ گرند چروکی با یک سیستم هیدرولیک سفارشی همراه شده که نه تنها ارتفاع شاسی‌بلند را بالا می‌برد، بلکه چرخ‌ها را نیز در زاویه‌ای قرار می‌دهد که موجب عریض‌تر شدن قامت خودرو می‌شود. در ویدیوی منتشر شده در این زمینه، گرند چروکی را می‌بینیم که در هنگام افزایش ارتفاع در بالای خودروهای دیگر، عرض بیشتری نیز پیدا می‌کند و در نتیجه، می‌تواند از بالای سر یک ترافیک ثابت، عبور نماید. دوربین‌هایی که در زیر بدنه کار گذاشته شده‌اند، شرایط فاصله از سطح زمین را رصد می‌کنند. وقتی این شاسی‌بلند، آخرین خودرو را پشت‌سر گذاشت، سیستم به ارتفاع عادی برمی‌گردد و راننده می‌تواند در محل تقاطع، گردش خود را انجام دهد!

در پایان ویدیو، این عبارت‌ها بر روی صفحه نقش می‌بندند:
مطمئناً خودروی شما نمی‌تواند این کار را انجام دهد. امّا «هام» می‌تواند سواریِ شما را برخی تکنیک‌های جدید، ارتقا بخشد.

با اینکه «هام رایدر» یک نمونه واقعی است، امّا صرفاً به عنوان یک وسیله نقلیه تبلیغاتی برای سیستم موسوم به Hum by Verizon (یک ابزار کاربردی برای وسایل نقلیه برای دریافت کمک در جاده و حتی اتصال وای‌فای برای مدل‌های قدیمی‌تر) ساخته شده است. با این وجود، «هام رایدر» می‌تواند یک ایده هوشمندانه برای ترافیک‌های شلوغ شهری باشد.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *