طرح مطالعاتی ب‌ام‌و M1 Shark کانسپت

طرح مطالعاتی ب‌ام‌و M1 Shark کانسپت

به یاد می‌آورید خودروهای پرنده را چگونه تصور می‌کردیم؟ به نظر می‌رسد آینده همیشه کمی محافظه‌کارتر از آنی خواهد بود که مردم تصور می‌کنند.

bmw-m1-shark-concept-render-6

نگاهی به این ب‌ام‌و M1 Shrak کانسپت که حاصل کار Alex Imnadze است بیندازید. اگرچه نمی‌توان نقصی به کلیت کار گرفت اما اگر با تصور اینکه چنین خودرویی راهی خیابان‌ها شود مشکلی دارید ما شما را سرزنش نمی‌کنیم.

bmw-m1-shark-concept-render-10

bmw-m1-shark-concept-render-14

از نظر کاربردی بودن این خودرو نه تنها ارتفاع بسیار کمی از سطح زمین داشته و آن را تنها مختص پیست می‌کند بلکه بسیار پهن نیز بوده و احتمالاً برای پارک آن را نیز مشکل خواهید داشت. البته خبر خوب شاید این باشد که خود خودرو رانندگی و پارک کرده و ارتباطات شما را وصل خواهد کرد.

bmw-m1-shark-concept-render-8

bmw-m1-shark-concept-render-7

bmw-m1-shark-concept-render-13

اما طراح M1 Shark در واقع برای خلق این خودرو از چندین مدل مختلف مثل ب‌ام‌و M1 کانسپت، کانسپت جینا و حتی پروتوتایپ استراتوس زیرو برتونه که متعلق به دهه‌ی 70 میلادی بوده الهام گرفته است.

bmw-m1-shark-concept-render-2

bmw-m1-shark-concept-render-11

خب حالا اگر دنبال نوعی برنامه‌ی زمانی برای دیدار با چنین طراحی‌های آینده‌نگرانه هستید، نام “Next 100” به خوبی می‌گوید که چه مقدار باید منتظر بمانید. گفتن این موضوع که خودروسازان چه زمانی شروع به ساخت خودروهایی با طراحی آینده‌نگرانه خواهند کرد سخت است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *