شکار هوندا سیویک Si سدان هنگام تست‌های جاده‌ای

شکار هوندا سیویک Si سدان هنگام تست‌های جاده‌ای

هوندا به زودی تریم Si سیویک کوپه را عرضه خواهد کرد اما تصاویر جاسوسی جدید ما نشان می‌دهند که نسخه‌ی سدان این خودرو نیز در نهایت قدرتمندترین پیشرانه‌ی این طیف محصول را پذیرا خواهد بود.

honda-civic-si-sedan-spy-photos

پوشش‌های روی خودرو باعث پنهان شدن سپرهای عقب و جلو شده‌اند اما سایر قطعات بیرون زده از خودرو شباهت زیادی به قطعات بکار رفته در کانسپت پروتوتایپ سیویک Si دارند. تنها تغییر بزرگ بیرونی بین دو برادر وجود بال عقب کم ارتفاع‌تر نسخه‌ی سدان خواهد بود.

honda-civic-si-sedan-spy-01

هوندا مدل Si کوپه را به عنوان پروتوتایپی کامل در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نشان داد. این کانسپت از همان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوی بکار رفته در اکثر مدل‌ها استفاده کرده بود اما احتمالاً خروجی پیشرانه افزایش یافته بود. ما انتظار داریم خروجی پیشرانه‌ی سیویک Si به منظور رقابت با هاچبک های قدرتمندی چون فولکس‌واگن GTI و فورد فوکوس ST بالاتر از 200 اسب بخار باشد.

New Civic Type R Prototype breaks cover in Paris

کانسپت یاد شده همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود، فرمان فعال و دامپرهای به‌روز شده بود. شاید این قطعات صرف‌نظر از نوع بدنه در مدل Si تولیدی نیز بکار روند تا در برابر رقبای قدرتمند هوندا هندلینگ بهتری داشته باشد.

Honda Civic Type R Prototype
Honda Civic Type R Prototype

honda-civic-si-sedan-spy-04

هوندا نسخه‌ی کوپه‌ی سیویک Si را در سال جاری معرفی خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم مدل سدان نیز همزمان با برادر کوپه معرفی خواهد شد یا خیر.

honda-civic-si-sedan-spy-03

honda-civic-si-sedan-spy-02

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *