سیستم امنیتی BMW قادر به حبس سارق درون خودرو است

سیستم امنیتی BMW قادر به حبس سارق درون خودرو است

روزگذشته فردی در شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا به وسیله سیستم ضدسرقت ویژه ای که توسط BMW طراحی شده، به دام افتاد و دستگیر شد.

پلیس واشنگتن در این رابطه توضیح می دهد شخصی در پی مواجهه با یک BMW 550i که قفل نبوده و کلید آن نیز درون خودرو قرار داشته، دست به سرقت خودرو زده و حوالی ساعت 5 صبح گزارش آن به مراجع قانونی اطلاع رسانی گردیده است.

بعد از تماس اداره پلیس با نمایندگان BMW در این ایالت، محل دقیق اتومبیل مشخص گردید و بعد از دریافت گزارشات متوجه شده اند اتومبیل مورد نظردر کوچه ای پارک شده و سارق در آن خوابیده است.

p-sim-roaming-w600

مسئولینBMW از راه دور برای قفل کردن درب های اتومبیل اقدام نموده و موفق شدند سارق را درون خودرو حبس کنند. در این بین سارق بعد از نزدیک شدن افسران پلیس دوباره اقدام به فرار می کند، اما طبیعتاً موفق نمی شود.

کمپانی BMW با ارائه سیستم ضدسرقت مبتنی بر سیم کارت که با تکنولوژی ConnectedDrive فعالیت می کند، امکان قفل و باز کردن درب های خودرو از راه دور را در اختیار مشتریان قرار می دهد. لازم به اشاره است که سال گذشته شرکت خودروساز آلمانی سیستم ضدسرقت اتومبیل های خود را به موجب هشدار انجمن اتومبیل اروپا و کمک مهندسین امنیت شبکه، ارتقا بخشید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *